belysningen när du bubblar ser du i ca 20 sekunder sen bildas det skum. så då ser bara en svag färg på skummet, ej störande
 
Har kopplat in ett badkar för tre årsedan åt min kompis .
Har för mig att han köpte det via importbolaget.
Det funkar hur bra som helst och han är helnöjd.
Vi kopplade in någon upptappning via telefon på karet och detta funkar också än i dag
 
Har för mig att det går att byta ut lampan till ofärgad istället, eller var det dioder?
 
Får man in de här badkaren i en 80-dörr, där dörrbladet är 73cm ?
 
lena26 skrev:
PerPost: Vilken modell köpte du från Pm-hem?

Det är väl de som har utställning o butik o Karlskoga vilket kan vara en födel ju så man kan åka dit o titta..
Jag köpte modellen WO819. Jag köpte lyxvarianten för att komma åt den automatiska reningen. Badkaret är väldigt snyggt när det nu har kommit på plats.
 
gluecifer skrev:
Får man in de här badkaren i en 80-dörr, där dörrbladet är 73cm ?
Såhär såg det ut när vi bar in ett A304 i en 80-dörr utan KARM, inte mycket utrymme tillgodo, även efter att man monterat bort handtag och fötter... Men det var väl också bland de djupare badkaren på importlagret.
 
  • badkar-61-1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Vad säger ni ska man ha både luft och vatten massage?

Har ju kikat på modellen a108b och a111b från PM-hem och de är väl bara med vatten massage vad jag förstått men man kan beställa till med luft massage så man får med en kompressor..Är det värt el ska man ta de som det är?
Automatisk rening hur funkar det?
 
Är det någon som har erfarenhet av ett A407 från importlagret?
 
Jag är ute efter ett stort hörnbadkar till "rätt" pris. Det skall vara modellen med två sittplatser bredvid varandra och fullt djup vid det tredje hörnet (ingen liten hylla som det ofta är). Minst 1500x1500 vill jag ha. Är det någon som kan tipsa om bra alternativ?
 
Har inte kopplat in mitt badkar av olika anledningar förrens det nu är dags. Men jag hittar inte displayen!
Någon som har en display över till en SSWW, någon som fått sin utbytt p.g.a pip och fick behålla sin gamla?
PMa mig då så får vi diskutera.
 
Har kikat på alla de andra billigare leverantörerna av badkar. Men jag tycker inte att designen var speciellt snygga, dessutom kunde jag inte klämma och känna på dom.
Köpte ett bubbelbadkar, alingsås, från badbaljan. Kanonsnyggt och jättebra kvalitet. dessutom kunde jag känna och klämma på det..:) De har butik i bromma som passade mig bra.
 
Är det några som har provbadat modellen WO819 från PM-hem för att kunna svara på om det funkar bra för två personer? Undrar om det är i minsta laget?
 
Tjenare.

Efter mycket strul med ett "svenskt" badkar så hoppade vi den beställningen. Och fick då syn på den här tråden, plöjde igenom alla 17 sidor och tyckte att det här var värt å testa. Sagt å gjort beställde ett 304L med superlyxpaket från importlagret. Igår kom posten med en leverans och på kvällen så kom premiärdoppet. Så långt är tanten å jag mycket nöjda, med tanke på att det var halva priset på det vi beställde. Men efter ca 40 min mys så bara stannade allt, hela karet dog, displayen kolsvart.

Kollade huvudsäkringen, men det var ok, slog på badet å de funka igen. Men fick inte igång värmaren. Testade nu i förmiddags igen, och kom då på att ett av bubbelsystemen måste vara igång för att värmaren ska funka. Men karet stängde av sig idag igen, men då va de bara till å starta upp.

Är det nån som vart med om nått liknande, eller har nått tips som jag bör kolla upp ??

//Jimmy
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.