Är det någon som har handlat av www.bada.se

Sitter själv och letar bubbel, och detta företag verkar billiga, samt att deras lager ligger ca 4mil från mig ;D
 
Charisma skrev:
Jag har tvär-chansat och beställt ett bubbel från importlagret, det skulle komma i i slutet av februari
Har det kommit än? Man är ju nyfiken både på karet och om de håller leveransdatum.

/Ola
 
OlaF: Det har inte kommit, har pratat med dom och det kommer till Luleå i den 11 mars så sen är det på väg hit. Så lite längre tid än vad de först sa har det tagit. Men det blir nog bra när det kommer.
 
Då väntar jag med spänning på ankomsten :)
 
Hej på er allihop!

Jag har köpt ett a206a badkar av importlagret, det är ett hörnbadkar för 1 person men det går att bada två om man trängs lite ;D, jag fick det igår och är helnöjd, ska återkomma med lite mer info när vi har badat i det!.
Kan varmt rekommendera att beställa ifrån dem. Jag beställde i torsdags och dom skicka i fredags.

 
Hur mycket fick du betala för leveransen?
 
Jag betalade 900:- för frakten.
Och då kom det med poståkeriet.
 
Jag beställde mitt A304(L) från BT-Trading i slutet på januari men har fortfarande inte fått något leveransdatum.
Fick höra att det kunde ta 6-8 veckor så jag väntar ett tag till.

BT-Trading upplyste mig om att det skulle kosta 1300kr att få det till Stockholm.
 
Grov_snus : Hittar inget badkar med det modellnr på importlagret ? Vad fick du ge och hur ser det ut ?
 
nu blev det inget från Luleå-utan köpte ett kar i Happis som hade varit skyltex, bra rabatt. 8)
 
peddap: Det är ett hörnbadkar för en person, men det går att bada två i det.
Jag gav 10300:- med frakt och lyxpaketet.
Jag kopplade in det i fredags och det funkar alldeles utmärkt. Känns väldigt stabilt byggt. Det enda jag tyckte var lite "B" är att det står kvar lite vatten i karet efter man har badat.
 
Är det någon som har erfarenhet av denna firma ?

http://www.mysab.se/

Dom förefaller väldigt billiga !?

Jag är på jakt efter en ångbastukabin, erfarenheter någon ?
 
Ni som beställde från Importlagret, är ni fortfarande nöjda nu när ni har hunnit provköra badkaren en längre tid? Funderar själv på W0817, stilrent och SNYGGT!
 
Igår beställdes, A304 (L) från bt-trading.se, det ska komma i slutet av maj. Jag bor i jönköping så jag hämtar det själv från deras lager (6mil) så jag slipper frakten.
 
Nu har vårt badkar kommit från importlagret.com De sa till en början att det skulle komma i slutet av februari (ca tre veckor efter beställning), men ändrade sedan till den 11 mars och ändrade igen efter det till den 18 mars! Så allt som allt så har det väl tagit nästan 8 veckor tror jag.

Vi beställde ett A111B med lyxpaket. Totalt 10990 kr plus frakt på ca 750 kr hem till dörren. Det är ett hörnbadkar för två personer.

Vi är mycket nöjda och har bubblat behagligt ett par gånger och det är precis så skönt som jag trodde! Enda negativa är väl att det var som vi trodde, vi måste byta ut vår 1800-tals varmvattenberedare... :D

Stabilt, stort och rymligt! Mycket nöjda!

Enda negativa än så länge är att de inte höll leveranstiden. Men den som väntar på nåt gott...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.