243 328 läst · 549 svar
243k läst
549 svar
Fantastisk billiga badkar!
F
Fredrik.Aj
Medlem
· Södermanland
· 200 inlägg
Fredrik.Aj
Medlem
- Södermanland
- 200 inlägg
Kan nån som har ett importlagret-badkar med "lyxpaketet" möjligtvis fotografera "datakontrollen". Vill se om den är så ful som den verkar på de små bilderna som finns på importlagret.com
Vi har bestämt oss för W0801(L)
http://www.importlagret.com/prod.asp?parent=271&prod=421&katName=Massagebadkar
Vi har bestämt oss för W0801(L)
http://www.importlagret.com/prod.asp?parent=271&prod=421&katName=Massagebadkar
Äntligen har vi fått vårat badkar ;D
Efter "Bara" 14 veckor så kom det . Dom hade tydligen haft problem i hamburg påstod de.
Men själva karet är jag helnöjd med Inte upplevde jag det som särskillt grunt heller,och att koppla vatten och avlopp var oxå väldigt lätt. Sedan var det bara att sticka i kontakten och njuta. Skall göra någon bättre ellösning sedan så man slipper ha en sladd dragen över golvet.
Som tidigare rescensioner av badkar så upplevde oxå jag att det vart vatten kvar i botten av karet efter att man tömt det men ingenting som inte en gummiskrapa kan fixa.
Efter "Bara" 14 veckor så kom det . Dom hade tydligen haft problem i hamburg påstod de.
Men själva karet är jag helnöjd med Inte upplevde jag det som särskillt grunt heller,och att koppla vatten och avlopp var oxå väldigt lätt. Sedan var det bara att sticka i kontakten och njuta. Skall göra någon bättre ellösning sedan så man slipper ha en sladd dragen över golvet.
Som tidigare rescensioner av badkar så upplevde oxå jag att det vart vatten kvar i botten av karet efter att man tömt det men ingenting som inte en gummiskrapa kan fixa.
Hämtade vår ångbastu (B304B) hos bt-trading för 1 månad sen ungefär. En kompis köpte en Westerbergs har jag för mig den hette, och denna vi köpte från bt-trading har mycket bättre kvalité. Den är underbar att duscha i till alla som undrar. Så spring och köp, ni som inte redan gjort det. Enda nackdelen är att den var fruktansvärt tung att bära upp till vår lägenhet, men det är väl alla ångdushar
Hej!
Jag blev verkligen intresserad av att beställa massagebadkar över internet när jag såg priset på dessa kar. Dessutom verkar många ha gjort det och blivit nöjda. En fråga bara. Är dessa badkar av plast eller porslin? Jag har tittat på A111B och A 403 som finns hos t.ex. www.importlagret.com.
Hälsningar Linet
Jag blev verkligen intresserad av att beställa massagebadkar över internet när jag såg priset på dessa kar. Dessutom verkar många ha gjort det och blivit nöjda. En fråga bara. Är dessa badkar av plast eller porslin? Jag har tittat på A111B och A 403 som finns hos t.ex. www.importlagret.com.
Hälsningar Linet
Dom är i plast, presis som alla dom dyra karen är.Linet skrev:Hej!
Hälsningar Linet
det är bara "gamla" standardkar som är i emalierad plåt.
Svärfar har sedan någon månad tillbaka ett A302L som jag tycker är en mycket bra kar för pengarna. Nu kikar jag själv på ett A304L då jag och den bättre hälften gillar att bada tillsammans.
Ni som har ett A304L, vilken utrustning ingick i det och hur gick ni tillväga för att få in karet? Vi ska ha upp det på andra våningen och det är frågan om man kommer runt trappan med det.
Någon som har absoluta minimi måttet på karet med fötterna bortskruvade?
Ni som har ett A304L, vilken utrustning ingick i det och hur gick ni tillväga för att få in karet? Vi ska ha upp det på andra våningen och det är frågan om man kommer runt trappan med det.
Tjenafredl skrev:Svärfar har sedan någon månad tillbaka ett A302L som jag tycker är en mycket bra kar för pengarna. Nu kikar jag själv på ett A304L då jag och den bättre hälften gillar att bada tillsammans.
Har precis kopplat in min kusins badkar (elanslutningen)
Dvs en anslutningsdosa med IP44.
Och jäklar vad jag blev imponerad av kvaliten på karet.
Fin finish och det kändes riktigt rejält samt mkt rymligt.
Vattenanslutningarna var åsså väldigt lätta enligt deras rörmokare då allt tydligen skulle vara färdigdraget endast ngn snabb inkoppling baktill återstod.
Höjden på den är 79cm har jag för mig min kusin sa så det på hemsidan stämmer inte.
Som tur var så var deras dörr 81 cm ;D
Karet var även riktigt emballerat i 3 lager.
De var supernöjda!
Det som jag såg ingick var marmorpanelen, radio.
Lampan fungerar endast vid bubbelfunktion men skiftar i en massa olika färger, lite RTL varning 8)
Även förberett var det på baksidan med telejack samt input för cd om man nu själv vill mecka med det i framtiden och inte vill lägga 2 papp på LYX paketet.
DE köpte standard paketet.
Dock vet jag inte om de hade vattenreningen eller om det ingick eller hur det är.
Kan vara lång levernstid då de skickar inte karen förrens de har en full container.
Och du måste betala handpenning på 25% a 2500kr.
Mvh
/Rikard
Jag lämnade ett meddelande på importlagrets tfn-svarare i vintras, väntar fortfarande på att de ska höra av sig..
Ska köpa 2 badkar + 1 dusch + 3 bad-inredningar till huset, blir väl till att köpa någon annanstans då...
/N
Ska köpa 2 badkar + 1 dusch + 3 bad-inredningar till huset, blir väl till att köpa någon annanstans då...
/N
Byggahus-nisse skrev:
du verkar ju ha dator, testa att maila dom, det har jag gjort. jag har fåt flera svar & tydligare ritningar m.m.
dum har desutom skickat en länk till fabrikens hamsida där man kan se alla kar som dom kan ta hem, för på deras sida fins ju inte specielt många.