Quinx skrev:
Hämtade vår ångbastu (B304B) hos bt-trading för 1 månad sen ungefär. En kompis köpte en Westerbergs har jag för mig den hette, och denna vi köpte från bt-trading har mycket bättre kvalité. Den är underbar att duscha i till alla som undrar. Så spring och köp, ni som inte redan gjort det. Enda nackdelen är att den var fruktansvärt tung att bära upp till vår lägenhet, men det är väl alla ångdushar ;)
Hur funkar ångbastun ?

Ni som är intresserade av badkaren på IMPORTLAGRET.COM och bor i närheten av UMEÅ kan åka till Noliamässan denna vecka (till på Söndag) och kika närmare på dessa!

Jag blev imponerad av kvaliten på karen, de såg kanonfina ut!

De har grillar och badrumsmöbler med sig också.

CarMan du har inte lust att pma länken till fabriken så man får kolla vad som finnes?

H

det är den som GreenTurtle skicka.
extremt seg sida, tyver

Har precis fått mitt a304L. Är jättenöjd med finishen har dock inte kopplat in det än. Ett tips, jag var tvungen att såga av trappräcket för att få in karet så mät noga innan ni beställer.

Hej!
Det här var en rolig tråd att följa!
Mycket lärorikt. Hade :- tänkt beställa ett PAS1515 och nu skulle man nog våga göra det.

TACK! :-*

svartjobbarn skrev:
Har precis fått mitt a304L. Är jättenöjd med finishen har dock inte kopplat in det än. Ett tips, jag var tvungen att såga av trappräcket för att få in karet så mät noga innan ni beställer.
Hej
Har du kopplat in badkaret än?
Hade varit kul o höra om det funkade som du hade tänkt :)

Mvh Jimmy

Hej
Jag installerade mitt badkar i helgen (A304L).

Jag blev glatt överraskad över hur lätt det var att installera, enkla anslutningar.
En del pillande med alla fötterna för att karet skall stå plant på golvet. Karet står i det hörnet där jag tidigare hade en dusch så jag var tvungen att kompensera för lite olika fall.

Badkaret upplever jag som robust, ingenting alls att klaga på.

Badade en timma igår. Ställde in temperaturen på 39 grader. Trevligt med fjärrkontroll och radio.
Någon gång i framtiden skall jag även koppla in telefonen.

Hej!
Jag funderar på att köpa det fina badkaret också. Hur mycket rymmer det? Vet du?
Hälsn. Linet

Någon som köpt/installerat ett W0817 kar (inbyggnads) eller liknande.
Funderar själv på ett sådant då jag nu har ett kaklat kar (90*170) nersänkt i badrummet som jag skulle vilja "piffa" upp.

Linet skrev:
Hej!
Jag funderar på att köpa det fina badkaret också. Hur mycket rymmer det? Vet du?
Hälsn. Linet
Jag frågade på 1500x1500 och 1650x1650 hos www.importföretaget.se, något av de rymde 370L. Det kan inte vara någon större volymskillnad på dom. 128kg vägde det. Tycker dom har lite piffigare badkar. Någon som handlat där? Dom finns i Norrtälje.

Quinx skrev:
Hämtade vår ångbastu (B304B) hos bt-trading för 1 månad sen ungefär.
Quinx- Kan man bada i den duschen? Hur känns det??

Jag köpte via importlagret och servicen var bra tills jag fått produkten. Efter leverans så var det inte lika lätt att få gehör för sina synpunkter/klagomål. Produktens kvalité var helt klart sämre än jag väntat. Den har alla gånger kostat mig lika mycket som den skulle ha gjort om jag köpt från en "vanlig" leverantör. Då hade jag ju även haft möjlighet att se produkten först!!

Så mitt råd är: Tänk dig noga för!!

/Lennart

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.