danieldanieldaniel skrev:
Fick en ny display idag så det var snabba leveranser och den är helt tyst.
Stod inget om att dom ville ha tillbaka den gamla heller så den kan man ju ha i reserv  ;)  pipet stör mig inte eftersom jag alltid har på radion.

Skall bara forska lite mer på värmaren som jag inte tror funkar riktigt, på importlagret sa dom jag skulle kolla om en lampa lös på värmaren så jag får dra fram det och undersöka.

vad skrev du nu?
du har fått en ny som inte piper, sen skriver du att pipen inte stör deg?
piter den eller inte?
 
skrev kanske otydligt. Jag fick en ny som är tyst och den gamla som piper har jag kvar i reserv.
 
Äntligen har en ny display dykt upp.
Lite konstigt att de inte svarar på mail eller skickar med någon info om displayen och hur man ska göra med de 2 som jag har över nu. :-o
Denna har en annan färg i bakgrundsljus och kanske är därför den inte piper. Denna nya va blå och den gamla mer gröna.
 
på billigare alternativ, eftersom priserna va så bra blev vi super besvikna, vi tog min tändare mot karets botten och det såg nästan genomskinligt ut :( åkte sen och beställde ett Gustavsberg, som vi är super nöjda med, vi fick betala mer men det är lugnare i magen nu +att det har ju varit mkt om elektriska stötar nu i tidningarna. Hoppas ni hittar karen som passar just er, men tänk "Att köpa billigt, kan bli att köpa dyrt"
 
ja man kan se ljus rätt tydligt igenom mitt kar ockaå, presi som på en 8m båt vi hade. Tror det beror på att ytan inte är lackerad. mitt kar är i alla fall ca 3-4mm tjockt
 
Hur fungerar era "kina-kar" nu när ni haft dem ett bra tag?
 
Utmärkt, inget att klaga på. Har ett A111B.
 
Hej, såg att Jula hade ett badkar till nedsatt pris just nu. Har luskat fram att tillverkaren heter Foshan Yinggelong Sanitary Ware Co., Ltd. (Sengpar), (http://www.sengpar.com/) och där fann jag att modellen som Jula säljer heter SP-A006.
Är det nån här som har erfarenhet av märket/modellen? För priset var ju riktigt billigt. (5995:)
 
vi köpte vårat massage badkar från importlagret förra året och är väldigt nöjda.
 
kramxel skrev:
Hej, såg att Jula hade ett badkar till nedsatt pris just nu. Har luskat fram att tillverkaren heter Foshan Yinggelong Sanitary Ware Co., Ltd. (Sengpar), ([länk]) och där fann jag att modellen som Jula säljer heter SP-A006.
Är det nån här som har erfarenhet av märket/modellen? För priset var ju riktigt billigt. (5995:)
Yinggelong !? :D
Var bara tvungen att kommentera namnet

Allt verkar bli billigare och billigare - på kort sikt bra. Men man undrar ju hur arbetsförhållandena, och miljötänket är när produkterna kostar så lite ute i handeln. Betänk då alla pålägg och moms på vägen, och ett sådant kan kostar troligen under 1000-2000 i inköp . . .

Annars - fynda på så länge det varar, jag gör det ibland också förstås :)
Intressant annars med en hel tråd om kinaprodukter - där majoriteten inte har ngt direkt negativt att säga utom möjligen om importören...

/K
 
Är det någon som köpt ett W0813 från Importlagret?
Om ja, är ni nöjda med det?
Svagheter - Styrkor?
 
  • NYW0813stor.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som har ett SSWW royalking w0809 ? Vi är sugna på att köpa ett
fungerar det bra?
tysta? m.m
 
Jag köpte badrumsmöbel från Trendimport och tänkte även köpa badkar därifrån, men de har inga kar med värmare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.