24 368 läst · 238 svar
24k läst
238 svar
Elstödet ska dras automatiskt från elräkningen
Så bra att du får bidrag så du har råd att betala skatten! Kan det vara det som kallas rundgång?K Karl Olssvan skrev:
Jag tycker att det känns som att man kastar pengar i sjön här. Prissänkning i sommar känns väldigt sent. Förstår att det kan vara svårt att göra snabba och rättvisa system men de här fem punkterna tyckte jag kändes dåliga allihopa.
Det är ju för att om du får pengarna till sommaren så kanske du fortfarande minns det till valet i höst…daddydj skrev:
Besserwisser
· Västra Götalands
· 10 053 inlägg
Ja, man skall ju aldrig tillskriva baktanken det som kan förklaras med ren inkompetens. Men i det här fallet så är det ju inte utan att man undrar om det inte är undantaget som bekräftar regeln...B b8q skrev:
Att det skall vara så svårt att göra det enkla i båda de här frågorna; nämligen att sänka skatten.
Det skulle ju dessutom inte statskassan lida av så mycket eftersom jag räknar med att man inte tagit med de höjda priserna i budgeten. Tom Norrmännen klarade ju av det. Och Danskarna klarar tydligen av att ha en lägre skatt de med.
Men här verkar det vara stört omöjligt...
du får för en bilD Daniel__s skrev:
och jag har inte sett något datum när man skall ha ägt bilen ,de kanske sätter 1/3 som datum eller något annat datum