236 535 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Allvetare
· Västra götaland
· 9 279 inlägg
Nu får ni ta ett litet uppehåll, mina popcorn är slut..
Esbjörns juridiska ombud är såvitt jag vet inte advokat, men han kan förstås ge dåliga råd ändå.S Snickerick skrev:Esbjörns advokat däremot skulle så klart kunna lägga hundratals timmar på att försöka producera någon form av belägg för att Esbjörn skulle ha rätt att häva avtalet, men det skulle nog i så fall bli med risk för sin roll som advokat. De kanske får köpa en läkare som intygar att Esbjörn led av tillfällig sinnesförvirring och att det är därför han kommer ihåg allting så detaljerat utom just själva kontraktsskrivandet. Ska bli intressant att se hur de förklarar att Esbjörn kom ihåg att han ville häva avtalet trots att han glömt att han skrivit under det...
https://www.juridikkonsulterna.se/contact
Så nu kan jag sluta skriva , Äntligen,
Här har jag nu gått igenom varje punkt med Tvisten Ebba och Esbjörn har.
Jag har skrivit och på ett pedagogiskt sätt ,beskrivit samt avvänt termen minnesförlust för att illustrera med en av deltagarna att detta är möjligt , detta är ett lätt sätt när man kan juridik på alla plan, samt förstår psykologi .
Nu har jag bevisat hur det fungerar , Ebba har under långtid utövat på detta sätt ,att manipulera Esbjörn och jag har bevisat hur det kan gå till .
Vem kan göra det bättre och tydligare? än takläggare
Som sagt en komplicerad tvist , som jag nu lärt skolbarn hur den gått till.
Om det är rätt sätt Ebba gjort detta på får vi snart veta via rätten som Binninge ska bevisa att så är inte fallet. att Ebba är en hycklare och inget annat.
Jag har skrivit och på ett pedagogiskt sätt ,beskrivit samt avvänt termen minnesförlust för att illustrera med en av deltagarna att detta är möjligt , detta är ett lätt sätt när man kan juridik på alla plan, samt förstår psykologi .
Nu har jag bevisat hur det fungerar , Ebba har under långtid utövat på detta sätt ,att manipulera Esbjörn och jag har bevisat hur det kan gå till .
Om det är rätt sätt Ebba gjort detta på får vi snart veta via rätten som Binninge ska bevisa att så är inte fallet. att Ebba är en hycklare och inget annat.
ja snälla, sluta skriv nu.T Takläggare skrev:Så nu kan jag sluta skriva , Äntligen,
...för att inte tala om pompöst i tredje person...typ "L’état, c’est moi"... Trump, någon?T Takläggare skrev:Så nu kan jag sluta skriva , Äntligen,
Men vad F*N! hahahaP Pin skrev:
äsch, vi hade ju aldrig fått anledning att sluta oss tillbaka med popcorn om ingen höll det uppe ändå, dessutom mycket svårt att tro att det slutar skrivas i vilket fall, finns alltid ännu en helt obegriplig analogi att slänga in för att "utbilda oss skolbarn".
Precis som att det du tycker inte bara är moraliskt och etiskt ignorant uppfattar du vad alla här på forumet tycker och påstår att andra tycker..N Nils ST skrev:De var det dummaste jag hört på länge. Antar att det är du som ska avgöra i varje köp då om det är ”mänskligt” och moraliskt rätt, moral är ju högst personligt.
Jag förstår verkligen inte problemet. Är du rädd för att Esbjörn utnyttjats för att han är gammal så lär ju det upptäckas i domstolen och hanteras där och alla blir nöjda och glada. Om det framkommer att Esbjörn inte är vid sina sinnes fulla bruk så är det väl bara för Ebba att acceptera detta, men hon kunde ju inte förutsätta att han inte är kapabel att genomföra ett köp redan innan hon tog kontakt med honom. Det måste ju även du fatta. Om det visar sig att han är helt klar i skallen så är det väl fullt rimligt att köpet fullbordas?
Sen vad du tycker är ett korrekt sätt att genomföra ett köp på det skiter nog dom flesta här fullständigt i. Kommer man överens om att göra det utan mäklare så vem fan är du att säga något annat. Själv håller jag mig helst långt borta från mäklare då jag oftast tycker som är överflödiga.
Jag ägnar mig i alla fall inte åt annat än mitt tyckande
Ebbas hantering är under all kritik och mäklare eller inte är inte hennes största problem utan det är hennes med vänlig hälsning betala skadestånds jurist...
Vem som sabbade Relationen till Esbjörn så att han tvärt tog slut vet ingen utan fria fantasier flödar
Tråkigt att det blev så här men försök att skinna äldre slutar ofta i plågsamma situationer
Jag kan bara debatera på forumet och när fastigheten kommer ut till öppen försäljning hjälpa till att priset blir marknadsmässigt
Varför du tycker här får du stå för men sluta tjafsa det blir bara tröttsamt för alla
Vi gör en omröstning så får vi se vad folk tycker, och inte bara de som skriver mest. Jag kommer lägga in 2 olika inlägg.
1 - Team Esbjörn/Matz
2 - Team Ebba
Klicka på Gilla på den Ni tycker har rätt. Frågan är: Vem äger huset när domstolen har lämnat sitt utlåtande?
1 - Team Esbjörn/Matz
2 - Team Ebba
Klicka på Gilla på den Ni tycker har rätt. Frågan är: Vem äger huset när domstolen har lämnat sitt utlåtande?