236 552 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Nej jag vet att misstanken finns men att ingen test gjorts eller att Esbjörn har någon förmyndareSarB skrev:
Kanske Ebba behöver förmyndare?
Ah fasen! Det är nog detdär med att läsa mellan raderna vi missat kanske? Men nu när byggarätt och takläggaren har uppmärksammat detta kommer regeringen säkert uppdatera den i slutet av veckan eller så. Alla nöjda och glada!N Nils ST skrev:
Kanske finns några här i tråden som skulle ha viss nytta av en förmyndare. Begränsa skärmtiden kanske?
Hade vart bra om dom passa på att uppdatera lagen gällande bla. sjölagen, tillträdesdagens och köpebrevets funktion, äganderätten till bostadsrätter och varför inte passa på att ta de där med lagfartsammamträde också! Man måste pröva samtliga paragrafer i ordning!SarB skrev:
Covid 19 the great reset av Klaus Schwab...Davos ekonomforum Gretas största fan kommer sätta in en global förmyndare till sådana som tycker fritt på forum om fastighetsjuridikS Skandiamannen skrev:
Han avser att expropriera all egendom som fastigheter så fastighetsköp kommer inte behövas ...
Om jag var en av Esbjörns släktingar vet jag inte om jag hade konstaterat så hårt att Ebba har rätten på sin sida?Appendix skrev:
Men nej, att jag verkar stå för 99% av inläggen är för att jag som du säger blev medlem nyligen och många av de som varit med i tråden från början tappat lite energi av förståelig anledning. Det plus att jag inte har så mycket till liv, något måste man ägna sig åt?