237 036 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Det kan du ju anta att de är om du vill.B byggarätt skrev:
Är din kommentar här på riktigt att poängtera en begränsning av att jag bara skulle haft relationer med det motsatta könet? Inte för att du har någon vetskap alls om det som sagt.
Är det inte dags att på allvar inse att Takis/Byggarätt bara trollar. Jag skrev detta (inlägg #286) för länge sedan och blev sedan osäker. Nu är jag dock säker igen.
Tippar att det är ett par kompisar som bara vill se hur länge, och långt, de kan driva denna tråd.
Helt omöjligt att det finns två personer som på allvar tycker/skriver så osammanhängande och utan logik och röd tråd.
Snyggt Trollat - Ni kom nästan upp i 2600 inlägg
Tippar att det är ett par kompisar som bara vill se hur länge, och långt, de kan driva denna tråd.
Helt omöjligt att det finns två personer som på allvar tycker/skriver så osammanhängande och utan logik och röd tråd.
Lite svajig moral tycks han ju ha när det gäller att hålla vad han har lovat. Eller så är han under stor press från någon eller några.SarB skrev:
Ja, jag hoppas att Bolin fullföljer affären så han får sina miljoner innan han blir för gammal för att ha kul för dem.
(Och att gamarna som lutar sig över honom inte får ett öre).
Kan hålla med om dokumentationen är komplett och alla är istånd till affärP pmd skrev:
Du fattar tom sämre än Staffan besserwusserernTT4F skrev:Är det inte dags att på allvar inse att Takis/Byggarätt bara trollar. Jag skrev detta (inlägg #286) för länge sedan och blev sedan osäker. Nu är jag dock säker igen.
Det var stora nyheter! Det är alltså Busch som har vägrat att fullfölja affären genom att vägra träffa Bolin för att skriva på ett köpebrev?T Takläggare skrev:
När och hur kom detta fram?
Liten och liten? Men tack iallafall! Numera är det en komplimang att vara "den lille". För övrigt skriver du lika obegripligt som din idol.B byggarätt skrev:
Staffan (som talar med fåglar)
Problemen som uppstår på forum, vissa personer, som staffan, han kommer från corona tråden, dom ger sig aldrig, som efter 31 tusen inlägg ,mesta dels personangrepp, där stoppads tråden, just för dessa personer .Violina skrev:
Ja Staffan använder ordet asymptomatisk som du och jag använder och... så Staffan ger sig inte ens efter förklaring utan bara en cirkelreferens till Staffans egen text hjälperT Takläggare skrev: