SarB SarB skrev:
Min begränsade ram av juridik?
Jag har löpande hänvisat till lagrum och rättsfall och du har inte hänvisat till något alls, men ändå kan du avgöra att jag "har en begränsad ram av juridik"?
Ja inte begränsad juridik men begränsad av juridik det är en ram begränsad av juridik!
Lixtalet på den texten är svårare än vad tom jurister brukar kunna knyckla till
 
T
B byggarätt skrev:
Takläggaren är tom mer kryptisk än vad jag är... men det går inte att läsa hans inlägg bokstavligt
Du bör läsa Pirzig Zen eller konsten att laga en motorcykel...
Man utvecklas med års av träning på olika forum , på så sätt kan man angripa vem man vill, samt vända repliker till fördel , andra använder korta repliker. inte jag. finns olika tekniker. forum har alltid 100 pessimister man ska bemöta.
 
  • Gilla
byggarätt
  • Laddar…
Staffans2000
"Ebba ruinerar Esbjörn"?

Skriver även du i " ett ändlöst flöde av medvetenhet"? Ruinerar Esbjörn? När du tittar på tangentbordet och har svårt att fixera bokstäverna med blicken, är det dags att ta kväll! Tro mig!

Staffan
 
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Man utvecklas med års av träning på olika forum , på så sätt kan man angripa vem man vill, samt vända repliker till fördel , andra använder korta repliker. inte jag. finns olika tekniker. forum har alltid 100 pessimister man ska bemöta.
Skojar du?
Utvecklas med "års" av träning? Visst. Du kan angripa vem du vill. Men ingen tar dig på allvar, eftersom du är feg!

Staffan
 
B byggarätt skrev:
Tokigt sätt att skriva på om du vill nå någonstans?
Är av naturen väldigt nyfiken av mig, detta gör att jag försöker förstå orsaken bakom och sambanden mellan olika företeelser..

Man kan säga att jag söker svar, och detta känns rimligt, därav frågan..
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Tro mig! När du vuxit upp, kommer du (förhoppningsvis) att märka att "äldre" tänker på flickor, på exakt samma sätt som när de var femton:D. Ja nästan. När vi ser en tjugofemåring mumlar vi inte längre -vilken gammal kärring! Så val av kön på "försvarsadvokaten", är sällan en slump.

Alfahanen Staffan
Genusvetenskap ligger längst ner i hierarkien bara rasifieringsteoretiker kommer lägre
Kön är av yttersta vikt om motpartens ombud svänger sig med ord som gubbslem ...
Då bör du genast anlita femonazist eller någon som tror att patriarkatet ska resetta Greta Thunberg i Davos i maj
 
  • Wow
Pin
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Man utvecklas med års av träning på olika forum , på så sätt kan man angripa vem man vill, samt vända repliker till fördel , andra använder korta repliker. inte jag. finns olika tekniker. forum har alltid 100 pessimister man ska bemöta.
Att personen du argumenterar med tröttnar på att svara betyder inte att du har vunnit, det betyder att motståndaren har vett/intelligens nog att ge upp..
 
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 5 till
  • Laddar…
T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Skojar du?
Utvecklas med "års" av träning? Visst. Du kan angripa vem du vill. Men ingen tar dig på allvar, eftersom du är feg!

Staffan
Kunde jag inte använda dig ? flertal gånger :thinking:
 
  • Gilla
byggarätt
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
"Ebba ruinerar Esbjörn"?

Skriver även du i " ett ändlöst flöde av medvetenhet"? Ruinerar Esbjörn? När du tittar på tangentbordet och har svårt att fixera bokstäverna med blicken, är det dags att ta kväll! Tro mig!

Staffan
Kväll för lille Staffan... Ebba vänner kallar sig Stridshingst... Reinfeldt du alfahanne ... det begreppet kommer från Konrad Lorenz nazismens marxismens idol i så gör djur i Kolmårdens varggrop
 
SarB
B byggarätt skrev:
Ja inte begränsad juridik men begränsad av juridik det är en ram begränsad av juridik!
Lixtalet på den texten är svårare än vad tom jurister brukar kunna knyckla till
Klart att jag är begränsad av juridik, jag hade gärna kört över några av mina ex med traktorer, men juridiken begränsar mig kraftigt där.
 
  • Gilla
  • Haha
erikgöteborg och 4 till
  • Laddar…
SarB SarB skrev:
Klart att jag är begränsad av juridik, jag hade gärna kört över några av mina ex med traktorer, men juridiken begränsar mig kraftigt där.
Touche... Esbjörns kön är samma som dina ex... ytterligare en begränsning
 
T
Violina Violina skrev:
Att personen du argumenterar med tröttnar på att svara betyder inte att du har vunnit, det betyder att motståndaren har vett/intelligens nog att ge upp..
Hur har tråden fungerat? vilka betyg sätts? även SarB hänvisa till jag kan inte sluta läsa,
Lyteskomiken har hög nivå? kommer detta från orutin , även du svara på E=mc2 . så minnet har jag inte problem med.
 
  • Gilla
byggarätt
  • Laddar…
P
B byggarätt skrev:
Bättre men fortfarande kan du inte skriva under med Med vänlig hälsning,
Nä, "Med hotfull hälsning" passar nog bättre.
Verbet stämma är hotfullt ...så innan man stämmer bör man ha prövat en hel räcka av trevliga mänskliga metoder som juridiken saknar.... vara som folk och säga hej jag behöver din hjälp...
Hade inte Busch gjort det då?
 
P pmd skrev:
Nä, "Med hotfull hälsning" passar nog bättre.

Hade inte Busch gjort det då?
Det påstås så... men med demens finns det verktyg som kan lösa problemet för den som har ärligt uppsåt
 
P
B byggarätt skrev:
Har du missat vad en lag är avsedd att vara?
Det som är allmänt erkänt att vara rätt i sak
Verklighet och boklära skiljer sig men lagar som inte längre följer folkets vilja och vett måste uppdateras
Ev med prejudikat men också på politisk väg

I ebbas fall måste hon informeras om att låta bli driva process mot Esbjörn för det kommer sluta illa
Jag vill inte ha ett samhälle där rättvisa skipas på löst tyckande. De som vill att man ska få ångra sig dagen efter att ha skrivit på ett köpekontrakt för att sälja sin fastighet får driva den frågan politiskt.

Någon jävla ordning ska' det va’ i ett land.
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.