236 496 läst · 3 081 svar
236k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Ja inte begränsad juridik men begränsad av juridik det är en ram begränsad av juridik!SarB skrev:
Lixtalet på den texten är svårare än vad tom jurister brukar kunna knyckla till
Man utvecklas med års av träning på olika forum , på så sätt kan man angripa vem man vill, samt vända repliker till fördel , andra använder korta repliker. inte jag. finns olika tekniker. forum har alltid 100 pessimister man ska bemöta.B byggarätt skrev:
"Ebba ruinerar Esbjörn"?
Skriver även du i " ett ändlöst flöde av medvetenhet"? Ruinerar Esbjörn? När du tittar på tangentbordet och har svårt att fixera bokstäverna med blicken, är det dags att ta kväll! Tro mig!
Staffan
Skriver även du i " ett ändlöst flöde av medvetenhet"? Ruinerar Esbjörn? När du tittar på tangentbordet och har svårt att fixera bokstäverna med blicken, är det dags att ta kväll! Tro mig!
Staffan
Skojar du?T Takläggare skrev:
Utvecklas med "års" av träning? Visst. Du kan angripa vem du vill. Men ingen tar dig på allvar, eftersom du är feg!
Staffan
Genusvetenskap ligger längst ner i hierarkien bara rasifieringsteoretiker kommer lägreStaffan2000 skrev:
Kön är av yttersta vikt om motpartens ombud svänger sig med ord som gubbslem ...
Då bör du genast anlita femonazist eller någon som tror att patriarkatet ska resetta Greta Thunberg i Davos i maj
Att personen du argumenterar med tröttnar på att svara betyder inte att du har vunnit, det betyder att motståndaren har vett/intelligens nog att ge upp..T Takläggare skrev:
Kväll för lille Staffan... Ebba vänner kallar sig Stridshingst... Reinfeldt du alfahanne ... det begreppet kommer från Konrad Lorenz nazismens marxismens idol i så gör djur i Kolmårdens varggropStaffan2000 skrev:
Klart att jag är begränsad av juridik, jag hade gärna kört över några av mina ex med traktorer, men juridiken begränsar mig kraftigt där.B byggarätt skrev:
Hur har tråden fungerat? vilka betyg sätts? även SarB hänvisa till jag kan inte sluta läsa,Violina skrev:
Lyteskomiken har hög nivå? kommer detta från orutin , även du svara på E=mc2 . så minnet har jag inte problem med.
Nä, "Med hotfull hälsning" passar nog bättre.B byggarätt skrev:
Hade inte Busch gjort det då?
Jag vill inte ha ett samhälle där rättvisa skipas på löst tyckande. De som vill att man ska få ångra sig dagen efter att ha skrivit på ett köpekontrakt för att sälja sin fastighet får driva den frågan politiskt.B byggarätt skrev:Har du missat vad en lag är avsedd att vara?
Det som är allmänt erkänt att vara rätt i sak
Verklighet och boklära skiljer sig men lagar som inte längre följer folkets vilja och vett måste uppdateras
Ev med prejudikat men också på politisk väg
I ebbas fall måste hon informeras om att låta bli driva process mot Esbjörn för det kommer sluta illa
Någon jävla ordning ska' det va’ i ett land.