236 472 läst · 3 081 svar
236k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Byggarätt kan detta bra , ska läsa hans inlägg . som sagt skäms jag använde staffan som exempel tidigare, är han sjuk självklart förklarar det han beteende, man blir tvär o sur , ska ha överseende med detta.harry73 skrev:
Oj. I mitt yrke fanns inte ens kvinnor förr och min lite äldre kollega fick inte lov att bära byxor eftersom hon är kvinna.B byggarätt skrev:
Jag har ganska mycket skinn på näsan och är kompetent nog för mitt jobb, trots det är det ibland svårt att ha att göra med äldre män eftersom de uttryckt missnöje just för att jag är kvinna. Män i min ålder däremot har aldrig haft ett problem.
Jag delar inte på något vis din syn/erfarenhet i detta.
Faktum är att du dessutom motbevisar dig själv i det du säger.
Är du dement?T Takläggare skrev:
Är det därför du skriver som du gör?
Du glömmer vad det är du svarar på?
För det skulle definitivt förklara ditt (minst sagt märkliga) språkbruk och sätt att resonera..
Tro mig! När du vuxit upp, kommer du (förhoppningsvis) att märka att "äldre" tänker på flickor, på exakt samma sätt som när de var femton. Ja nästan. När vi ser en tjugofemåring mumlar vi inte längre -vilken gammal kärring! Så val av kön på "försvarsadvokaten", är sällan en slump.B byggarätt skrev:
Alfahanen Staffan
Ja och med den begränsade ram av juridik du refererar till ser det tyvärr riktigt utSarB skrev:
Du medger ju samtidigt att Esbjörns ev förvirring ger helt annat resultat så det finns hopp om att detta köp kommer lösas utan att Ebba ruinerar Esbjörn
Min begränsade ram av juridik?B byggarätt skrev:
Jag har löpande hänvisat till lagrum och rättsfall och du har inte hänvisat till något alls, men ändå kan du avgöra att jag "har en begränsad ram av juridik"?