A
Jag sätter mitt hopp till Marlene,vägs ände har passerats här sen länge:)

F
Handyman 1 skrev:
sabba inte detta genom att skvallra nu. Att beskåda Takläggaren och Byggarätt är lyteskomik på hög nivå. Man vet att det är fel men man kan inte låta bli att titta.

• Gilla
  • Haha
Skandiamannen och 5 till
  • Laddar…
Staffans2000
Handyman 1 skrev:
Det vore väldigt synd att stoppa detta harmlösa tidsfördriv. Själv har jag inte märkt av någon "nerplockning", eller vad de "noggranna studierna" skulle resulterat i?

Staffan

T Takläggare skrev:
Har vi diskuterat massan på bordet?
Då måste vi använda E=mc2 , där vi kan utgå att personerna bara satt och hängde över sin dator , varningen kom med ljusets hastighet , kortfattat dom böjdes in och under skalan .
Nu blandar du in saker du inte vet vad de står för (eller sammanhanget de bör användas i) och dessutom, du som är så välutbildad borde åtminstone under din utbildning fått veta att man skriver E=mc^2 när man uttrycker formeln för relativitetsteorin..

• Gilla
fsn
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Nu blandar du in saker du inte vet vad de står för (eller sammanhanget de bör användas i) och dessutom, du som är så välutbildad borde åtminstone under din utbildning fått veta att man skriver E=mc^2 när man uttrycker formeln för relativitetsteorin..
Vad har detta med fastighetsförsäljning att göra?
IQ har gått till hår på bröstet???
Gänget som roar sig med glåpord kan bara fylla forumet med orsaken till att Esbjörn inte vill ha med sådana människor att göra...
Omoraliska oetiska hånande vart kommer ni med sådant?
Kraschade affärer och lidande

• Ledsen
Pin
  • Laddar…
T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Är det ett tecken på demens?
Ztaffan
Ja Staffan, eller Ztaffan, Travolta, Don osv... som du brukar signera ditt namn på alla inlägg så är du det perfekta exemplaret på en gammal mans sviktande minne , tänk om Esbjörn signera alla sidor på köpekontrakt som du gör, då kan man ställa sig frågan, hade Esbjörn ens behövt bevisa något i rätten. eller hade det vart uppenbart?

• Gilla
byggarätt
  • Laddar…
N
B byggarätt skrev:
Vad har detta med fastighetsförsäljning att göra?
IQ har gått till hår på bröstet???
Gänget som roar sig med glåpord kan bara fylla forumet med orsaken till att Esbjörn inte vill ha med sådana människor att göra...
Omoraliska oetiska hånande vart kommer ni med sådant?
Kraschade affärer och lidande
Vad är du egentligen? Finns du på riktigt?

• Gilla
  • Älska
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
N Nils ST skrev:
Vad är du egentligen? Finns du på riktigt?
Dito... ni är slutenvård material

• Gilla
Takläggare
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Ja Staffan, eller Ztaffan, Travolta, Don osv... som du brukar signera ditt namn på alla inlägg så är du det perfekta exemplaret på en gammal mans sviktande minne , tänk om Esbjörn signera alla sidor på köpekontrakt som du gör, då kan man ställa sig frågan, hade Esbjörn ens behövt bevisa något i rätten. eller hade det vart uppenbart?
Tyvärr är dessa Ebba fans Federley liknande besserwusserers...
Ett tag var de underhållande men sedan började de spekulera i hot och hån och trollande då förlorade de helt och började med sina manier...
Man kan verkligen undra varför Ebba håller på med detta i strid med sitt ord och sin ställning?
Det går illa för politiker som inte förstår att låta bli sjuka kriminella psykfall se bara på Federley sådant måste hanteras av psykvård o polis

• Haha
  • Wow
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
B byggarätt skrev:
Dito... ni är slutenvård material
Ok. Vi är "slutenvård". Ok. Men vem eller vad är "material"?

Staffan
Korrekturläsaren

• Gilla
  • Haha
RompisKompis och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Ok. Vi är "slutenvård". Ok. Men vem eller vad är "material"?

Staffan
Korrekturläsaren
Ledtråd engelsk spellchecker

SarB
B byggarätt skrev:
Tyvärr är dessa Ebba fans Federley liknande besserwusserers...
Ett tag var de underhållande men sedan började de spekulera i hot och hån och trollande då förlorade de helt och började med sina manier...
Man kan verkligen undra varför Ebba håller på med detta i strid med sitt ord och sin ställning?
Det går illa för politiker som inte förstår att låta bli sjuka kriminella psykfall se bara på Federley sådant måste hanteras av psykvård o polis
Vem är det sjuka kriminella psykfallet Ebba borde låta bli?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
SarB SarB skrev:
Vem är det sjuka kriminella psykfallet Ebba borde låta bli?
Med vänlig hälsning, juristen med skadeståndsanspråk

• Haha
Nils Terminus och 1 till
  • Laddar…
SarB
B byggarätt skrev:
Med vänlig hälsning, juristen med skadeståndsanspråk
Du menar alltså att Ebbas juridiska ombud är ett kriminellt psykfall?
Vad har hon ägnat sig åt som är kriminellt?
Det är ju ironiskt att du häver ur dig det efter vad som presenterats tidigare om ett annat ombud här..

• Gilla
fsn och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000
B byggarätt skrev:
Men vad tusan. Är hussäljaren ett psykfall? Det nämnde du inget om tidigare.
Då kommer försäljningen av kåken i ett annat läge.

Staffan

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.