236 650 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Totalt fixa juristdebatörer hittar försvar för åldringsbrott fastighetsköp med tvång och målar upp Esbjörns släkt som maffia och tycker att Ebba ska ”fika” till sig fastigheter...
Snackar IQ och troll samt byter från värsta tråden i historien nej KD bör sluta supporta Ebba om hon inte löser tvister och håller sitt ord
Snackar IQ och troll samt byter från värsta tråden i historien nej KD bör sluta supporta Ebba om hon inte löser tvister och håller sitt ord
Jag är ganska säker på att ni kan släppa det. Visst finns det likheter, men också stora skillnader:KnockOnWood skrev:
Den ene är lättkränkt medan den andre är som gjord av teflon
Den ene är rigid medan den andre svävar ut i vilda associationer
Den ene saknar humor medan den andre har glimten i ögat
För att inte tala om kommateringen. Men jag kan vara naiv och en dålig människokännare. Det skulle nog gå att få till det att några i ”team Ebba” är samma personer bakom kontona.
När man tittar på den långa raden ord du skrev, är det nästan att de formar en mening.B byggarätt skrev:Totalt fixa juristdebatörer hittar försvar för åldringsbrott fastighetsköp med tvång och målar upp Esbjörns släkt som maffia och tycker att Ebba ska ”fika” till sig fastigheter...
Du kanske lämnade ett meddelande till oss?
Som tur är, är det helg och ska jag försöka läsa det igen med en kopp kaffe
Haha, ibland är det nästan så att man tycker att det är synd att man är en hejare på att lösa chifferharry73 skrev:
Som sagt så kommer detta inlägg arkiveras under IQ och språkpolis.... Lästräning ... Trådslutharry73 skrev:
Oss vilka är det du känner tillhör din gemenskap?
Detta är ändå en smart taktik för att inte få så många mothugg, totalt omöjligt att svara på detdär. Kan inte ens gissa mig till vad du försöker säga här..B byggarätt skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 967 inlägg
Jag sällar mig till @harry73:s och @SarB:s gäng av oförstående personer som ändå tror sig varit målgruppen för meddelandet.
Tror in har missuppfattat , lägg ut IQ skalan på ett bord.KnockOnWood skrev:
Till vänster - 20 = Gravt utvecklingsstörd
Åt höger + 130 = Mycket begåvad
Varningar förklarar hur många gånger ni har ramlat ner under skalan/bordskanten åt vänster,.
Akta dig så du inte får en dräpa om IQ av @byggarättT Takläggare skrev: