Totalt fixa juristdebatörer hittar försvar för åldringsbrott fastighetsköp med tvång och målar upp Esbjörns släkt som maffia och tycker att Ebba ska ”fika” till sig fastigheter...
Snackar IQ och troll samt byter från värsta tråden i historien nej KD bör sluta supporta Ebba om hon inte löser tvister och håller sitt ord

Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Jag var där i natt. Släktingarna är redan på plats. Matz är klädd i moderiktig grå kostym, medans resten av bandet bär chica svarta kostymer. Kan ni identifiera de andra?

[bild]
Staffan Paparazzi
Det är Helge uppe till vänster.

• Gilla
  • Haha
Abies koreana och 3 till
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Det antog jag, och frågade, för snart två veckor sedan:
[länk]
Jag är ganska säker på att ni kan släppa det. Visst finns det likheter, men också stora skillnader:
Den ene är lättkränkt medan den andre är som gjord av teflon
Den ene är rigid medan den andre svävar ut i vilda associationer
Den ene saknar humor medan den andre har glimten i ögat

För att inte tala om kommateringen. Men jag kan vara naiv och en dålig människokännare. Det skulle nog gå att få till det att några i ”team Ebba” är samma personer bakom kontona.

harry73
B byggarätt skrev:
Totalt fixa juristdebatörer hittar försvar för åldringsbrott fastighetsköp med tvång och målar upp Esbjörns släkt som maffia och tycker att Ebba ska ”fika” till sig fastigheter...
Snackar IQ och troll samt byter från värsta tråden i historien nej KD bör sluta supporta Ebba om hon inte löser tvister och håller sitt ord
När man tittar på den långa raden ord du skrev, är det nästan att de formar en mening.
Du kanske lämnade ett meddelande till oss?
Som tur är, är det helg och ska jag försöka läsa det igen med en kopp kaffe

• Haha
  • Gilla
fsn och 10 till
  • Laddar…
S
harry73 harry73 skrev:
När man tittar på den långa raden ord du skrev, är det nästan att de formar en mening.
Haha, ibland är det nästan så att man tycker att det är synd att man är en hejare på att lösa chiffer :dizzy::seenoevil::rofl:

harry73 harry73 skrev:
Som sagt så kommer detta inlägg arkiveras under IQ och språkpolis.... Lästräning ... Trådslut
Oss vilka är det du känner tillhör din gemenskap?

• Haha
Pin
  • Laddar…
SarB
B byggarätt skrev:
Som sagt så kommer detta inlägg arkiveras under IQ och språkpolis.... Lästräning ... Trådslut
Oss vilka är det du känner tillhör din gemenskap?
Detta är ändå en smart taktik för att inte få så många mothugg, totalt omöjligt att svara på detdär. Kan inte ens gissa mig till vad du försöker säga här..

• Gilla
  • Haha
Tomtom79 och 5 till
  • Laddar…
SarB SarB skrev:
Detta är ändå en smart taktik för att inte få så många mothugg, totalt omöjligt att svara på detdär. Kan inte ens gissa mig till vad du försöker säga här..
Killgissa...

• Haha
Pin
  • Laddar…
SarB
B byggarätt skrev:
Killgissa...
Killgissningar är ju inte riktigt min grej ‍♀️

• Gilla
  • Haha
Violina och 5 till
  • Laddar…
Jag sällar mig till @harry73:s och @SarB:s gäng av oförstående personer som ändå tror sig varit målgruppen för meddelandet.

• Gilla
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
T
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Ja, du är lite efter och får anstränga dig lite mer.
Jag har visserligen jobbat på det lite längre tid, men har fått 35 varningar :cool:
Det du!
Tror in har missuppfattat , lägg ut IQ skalan på ett bord.

Till vänster - 20 = Gravt utvecklingsstörd
Åt höger + 130 = Mycket begåvad

Varningar förklarar hur många gånger ni har ramlat ner under skalan/bordskanten åt vänster,.

T
F fsn skrev:
Ett levande exempel på vad? Du skriver sämre än en dyslektisk mellanstadieelev.
Jag och kung Carl Gustaf kanske har likheter.

• Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
T
P Pin skrev:
På tråden, som fram till nu hetat linjen. Rekommenderar heta linjen istället för intellektuellt utbyte på denna nivå.
  • Trådar (alternativt diskussioner, ämnen, rubriker) - Enskilda diskussioner i ett forum, med en rubrik per tråd.

T Takläggare skrev:
  • Trådar (alternativt diskussioner, ämnen, rubriker) - Enskilda diskussioner i ett forum, med en rubrik per tråd.
Ja den delen kunde jag redan, men linje?

T Takläggare skrev:
Tror in har missuppfattat , lägg ut IQ skalan på ett bord.

Till vänster - 20 = Gravt utvecklingsstörd
Åt höger + 130 = Mycket begåvad

Varningar förklarar hur många gånger ni har ramlat ner under skalan/bordskanten åt vänster,.
Akta dig så du inte får en dräpa om IQ av @byggarätt ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.