10 699 läst · 125 svar
11k läst
125 svar
Dömd för att ha sålt filmer via piratabonnemang
Jag har förståelse för att man tidigare var tvungen att paketera saker tidigare när distributionen var mer begränsad. Nu skulle man kunna sälja de första 13 minuterna av andra halvlek på en match om man så önskade.
Jag tycker inte man levererar den tjänst som konsumenterna önskar köpa idag. I andra sporter så kan man skaffa streaming-konto just bara för dom. Det kommer nog sprida sig till de flesta andra också.
Jag tycker inte man levererar den tjänst som konsumenterna önskar köpa idag. I andra sporter så kan man skaffa streaming-konto just bara för dom. Det kommer nog sprida sig till de flesta andra också.
Verktygstokig
· Västerbotten
· 647 inlägg
J jonte0 skrev:Om du lyfter blicken 5 rader så ser du att jag citerade ditt inlägg där du bevisligen har författat ord följden "så förstår jag fullt ut" när du beskriver hur folk tillskansar sig film och musik på ett olagligt sätt.
Jag tror vi får avsluta dialogen här eftersom jag inte tror vi kommer längre med det sätt du hanterar verkligheten.
Live long and prosper
//
Låter som du läser in lite egna saker i vad jag skriver.
Om vi säger såhär.
En 12 åring flicka blir våldtagen, pappan till flickan slår våldtäktsmannen sönder och samman.
Jag jag fullt förstå varför han gör det och endå tycka att man inte ska misshandla folk
Prova håll 2 tankar i huvudet samtidigt.
Verktygstokig
· Västerbotten
· 647 inlägg
Det blir ju ganska menlöst med sånna skadestånd i slutändan endå
Drabbade bolagen kommer inte ens få in en bråkdel av pengarna och grabbarna som blir dömda har noll incitament att skaffa ett vanligt jobb resten livet eller iaf tills dom fått skuldsanering.
Enda valet för att slippa leva på existensminimum är väl att fortsätta sälja abonnemang
Drabbade bolagen kommer inte ens få in en bråkdel av pengarna och grabbarna som blir dömda har noll incitament att skaffa ett vanligt jobb resten livet eller iaf tills dom fått skuldsanering.
Enda valet för att slippa leva på existensminimum är väl att fortsätta sälja abonnemang