168 643 läst · 1 401 svar
169k läst
1,4k svar
Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag har inte tittat i den här tråden på länge, nu ser jag att här har jag gått och trott att jag var en galen djurtant (två hundar, en katt och två akvarier) men nu inser jag att jag ligger i lä.
Det är ju kaninlängder bort helt enkelt.
Nu kan jag fortsätta bearbeta familjen känner jag: Katten behöver faktiskt en kattkompis....
Nu kan jag fortsätta bearbeta familjen känner jag: Katten behöver faktiskt en kattkompis....
Exakt! En katt räcker inte. The more, the merrier.Jiji skrev:Jag har inte tittat i den här tråden på länge, nu ser jag att här har jag gått och trott att jag var en galen djurtant (två hundar, en katt och två akvarier) men nu inser jag att jag ligger i lä.
Har knipa som häckar på gården för första gången. I ett par år har de varit sugna på ett hål i ett döende träd men inte förrän i år vågade de häcka. Superroligt! Det är med skräckblandad förtjusning jag ser de komma in för landning. Det är som en bowlingkägla i sextio km/h med handflatstora vingar gör en kontrollerad kraschlandning in i trädet. En gång missade de och flög förbi mig på två meters håll på altanen och touchade stuprännan.
Knipa kan man få i holk annars. Bor du nära vatten så sätt gärna upp en holk i lämplig dimension och med ett lager spån i bottnen.
Knipa kan man få i holk annars. Bor du nära vatten så sätt gärna upp en holk i lämplig dimension och med ett lager spån i bottnen.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 498 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 498 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 731 inlägg