Fixare skrev:
[quote author=sville link=1115706030/90#110 date=1142528498][quote author=Fixare link=1115706030/90#109 date=1142521057]Håller med tidigare inlägg, Milwaukee är grymma. Kolla deras nya batteri serie, V28. Den spöar alla andra när det gäller kraft kontra vikt.
Tråkiga är att de inte verkar begripa hur en cirkelsåg ska se ut...
Spana in denna länken http://www.milwaukeetool.se/int\sv\...ttery-circular-saws?OpenDocument&nav1=pro[/quote]

V28 cirkelsågen är kanonbra att jobba med, bra balans och grym batterikapacitet. Ser inget fel i deras design[/quote]

Ok. Jag har testat och kan iaf inte finna något tilltalande med att ha klingan på vänster sida.

Nej, om man är högerhänt är det som gjort för att man skall såga av sig fingrarna på vänster hand.

Men om man är vänsterhänt kan det nog vara bra

Är det inte dags att vi dammar av den här tråden? :)

Hur går det med era Dewalt maskiner? Är dem bäst av allt på jorden eller hur ska jag tolka de?

• Gilla
trycklös och 1 till
  • Laddar…
T
Jaa, min D27107 är i alla fall den absolut bästa gersåg jag använt, och nog den bästa byggsågen. Den dubblerar även som träningsredskap så jag slipper gå på gymmet.

Kan väl inte bli bättre :)
Annars är det nog tyvärr tunt med dewalt i min verkstad, men jag tar gärna emot anledningar till varför dewalt är bäst :)

• Gilla
och en till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.