O
D Danne824 skrev:
JFB kom till pga man hade så dåliga installationer nere i södra Europa, en fransk innovation om inte jag mins fel.
Du minns fel. Den första jordfelsbrytaren utvecklades i Sydafrika på 1950-talet för att skydda gruvarbetare som drabbats av strömgenomgång från de lampor som användes vid gruvbrytning. Den första moderna jordfelsbrytaren utvcklades därefter i USA precis i början av 1960-talet.
 
  • Gilla
Danne824 och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
D Danne824 skrev:
Tack för dina åsikter, det värmer!

Du verkar vara en väldigt sympatisk person och får mycket "likes" på dina inlägg.

Jag hoppas att du fortsätter i den här stilen, vet allt, kan allt! och dessutom skriva att andra är dumma i huvudet i forumet och dessutom får medhåll av någon annan individ!

Hoppas att du mår bättre och känner dig styrkt.

För min egen del? Tog jag åt mig?

Kan inte ljuga och säga nej då jag svarar dig 😂 vilket jag inte tänkte.
Men när jag rannsakar mig själv, nä du är patetisk och bör egna dig till sånt du kan, dvs inget!

Vad har det här med denna tråd att göra? Inget! liksom ditt inlägg!
Nu är det ju så att GK100 är sedan länge bevisat här att vara rejält kunnig samt hjälpsam. Han håller dessutom idag sin medverkan i stort sett på en något lite högre nivå, dvs förklarar inte en trappkoppling eller avstånd mellan klammer. Det finns väldigt många kunniga här som besvarar dessa frågor innan jag eller GK100 ens hinner upptäcka tråden.

Sen har ett långt liv här på forumet satt sina spår, jag orkar inte heller alltid vara så väldigt omständlig och skriva mycket text utan nöjer mig också ibland med att bara skriva typ "Du har helt fel!" eller något typ så.

Ja det är väl ungefär så som det funkar.

Vill du själv komma vidare på kunskapstrappan kan du istället fundera lite över vad som var fel i vad du skrev, ty det var ju faktiskt det mesta.
Även om jag inte tycker att det var några grova fel, men allt går ju att förbättra om man är lagd så.
 
  • Gilla
Uffe A och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu är det ju så att GK100 är sedan länge bevisat här att vara rejält kunnig samt hjälpsam. Han håller dessutom idag sin medverkan i stort sett på en något lite högre nivå, dvs förklarar inte en trappkoppling eller avstånd mellan klammer. Det finns väldigt många kunniga här som besvarar dessa frågor innan jag eller GK100 ens hinner upptäcka tråden.

Sen har ett långt liv här på forumet satt sina spår, jag orkar inte heller alltid vara så väldigt omständlig och skriva mycket text utan nöjer mig också ibland med att bara skriva typ "Du har helt fel!" eller något typ så.

Ja det är väl ungefär så som det funkar.

Vill du själv komma vidare på kunskapstrappan kan du istället fundera lite över vad som var fel i vad du skrev, ty det var ju faktiskt det mesta.
Även om jag inte tycker att det var några grova fel, men allt går ju att förbättra om man är lagd så.
Ok vad jag bryr mig, inget ting.

Ni är vad vad jag förstår ett litet gäng som tror sig veta bäst.

Visst fortsätt med det.

Små individer som ni är 😅

Ni kan fortsätta att ha era små torftiga liv i forumet, ynkligt enligt mig 😎

Liksom ditt inlägg för någon form att försvara någon.

Stick och brinn, anser du och dina gelikar att det inte passar er med mina åsikter, dra åt helvete.

Och forsätt att skriva och kommentera om allt och inget som ni har ingen dom som helst kunskap om.

Det passar er bäst!

Jag skiter fullkomligt i om du och dina patetiska kompisar har varit medlemmar i BH i årtionden.

Patetiskt
 
  • Haha
Carpetos och 2 till
  • Laddar…
GK100 GK100 skrev:
Det är bra att du reagerar då finns det nog hopp.
Du jag har inget hopp för dig!
 
D Danne824 skrev:
Ok vad jag bryr mig, inget ting.

Ni är vad vad jag förstår ett litet gäng som tror sig veta bäst.

Visst fortsätt med det.

Små individer som ni är 😅

Ni kan fortsätta att ha era små torftiga liv i forumet, ynkligt enligt mig 😎

Liksom ditt inlägg för någon form att försvara någon.

Stick och brinn, anser du och dina gelikar att det inte passar er med mina åsikter, dra åt helvete.

Och forsätt att skriva och kommentera om allt och inget som ni har ingen dom som helst kunskap om.

Det passar er bäst!

Jag skiter fullkomligt i om du och dina patetiska kompisar har varit medlemmar i BH i årtionden.

Patetiskt
Med den sortens argumentationsteknik bevisade du precis att du inte har några vettiga argument, du gjorde precis en Kinberg-Batra...
 
  • Gilla
Uffe A
  • Laddar…
Stort tack till de som engagerat sig i frågan! Till er som vill säga otrevliga saker till varandra, ni kan väl ta det i en egen tråd istället för att skräpa ned har?

Tillbaka till min regular programming ;) - senaste nyheten är att säljaren nu säger till försäkringen att han minsann inte gjort mycket el renovering (han har ägt det i 40 år) då dom frågade honom efter fakturor... Så nu vill dom att jag ska bevisa ålder på allt...
 
  • Gilla
Violina och 3 till
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
Med den sortens argumentationsteknik bevisade du precis att du inte har några vettiga argument, du gjorde precis en Kinberg-Batra...
Nej jag har inte det!

Men visar på din otroliga kunskap, bara bockar och bugar vilken otrolig kunskap forumet finner i dig 👍👌🥂

Jag måste säga att vilken övermäniska du är! Helt förtrollad av dina kunskaper!

Snälla kan du inte delge hur du har skaffat dem 🤣

Snälla skriv nu!

Visa vad du kan och går för, eller ska jag se det som att du är en nolla med whisky flaskan för nära istället för en familj?
 
O
D Danne824 skrev:
Jag skiter fullkomligt i om du och dina patetiska kompisar har varit medlemmar i BH i årtionden.
Nu är det kanske inte just medlemskapet i BH som är det avgörande, utan den kompetens och erfarenhet de faktiskt har ute i verkligheten. Bakom de relativt anonyma signaturerna på forumet finns både elektriker, auktoriserade elinstallatörer, civilingenjörer och kanske till och med en och annan licentiat eller doktor. Så ett visst mått av ödmjukhet är aldrig fel för man vet aldrig vem det är man tjafsar med.
 
  • Gilla
Fairlane och 3 till
  • Laddar…
Oj det har jag totalt missat, är du en av dem?

Du kan inte tänka dig att du skriver till någon av de utbildade som du refererar till?

Kanske även en person som kan ticka in flera av de attribut du föreslår?

Nja inte på detta forumet! Eller?

Lägg ner sluta att förlöjliga er, visar bara på era kunskaper.

Jag har inte 10t inlägg på BH och kommer inte att bidra med detta heller men läser att flertalet av er är totalt nollor.

Lycka till med ditt liv! Om du har något!
 
Redigerat:
Men jisses, starta en tråd för de lättkränkta istället.
Och som föregående talare nämnde, vi kanske ska hålla oss till ämnet?
 
  • Gilla
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.