3 333 367 läst · 16 497 svar
3333k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 360 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 360 inlägg
Jodå, inga problem.jonmo skrev:
Den är inget dåligt köp. Jag skäms lite över att jag fick det att låta som att jag dissade instrumentet.
Ja det felet har den, man får göra som jag gjorde, klippa bort den brittiska kontakten (eller annan) och skruva dit ett schuko.useless skrev:
Kan leverera en step-fil på mail om så önskas, inte helt nöjd med formen baktill men kändes dumt att generera mer plastavfall bara för att få det lite bättre "estetiskt", när det var ok funktionellt som det var.K kniv skrev:
Minns inte om jag gjorde någon ytterligare korrigering som aldrig skrevs ut...
Har du inte egen skrivare går det säkert lösa också, tar det på pm isf.
Och för att inte gå allt för OT fick jag pallra mig iväg till utlämningsstället och hämta dagens inköp, eller iaf leverans, även om den tydligen legat där sen igår. Återstår väl att se om det är något att ha, men allt som limmas är ju inte parallellt så känns som det kan komma till pass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Då har det gått upp fyra kronor sedan jag köpte, för jag gav 666 kronor. Känns ju ruggigt bra att jag har sparat hela fyra kronor jämfört mot om jag hade beställt den idagF F_man skrev:
Dina 666 då-kr var troligen värda mer än dina 670 nu-kr ärSthlm1891 skrev:
OT: Fick hem en hålsåg. Fortfarande samma pris som när den beställdes för några dagar sedan, 95 kr. Namnet gör att jag törs hoppas den håller för fler hål än den förra från Aliexpress.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.amazon.se/gp/aw/d/B01E0AAO5G?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title