3 333 260 läst · 16 497 svar
3333k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Har tyvärr bara hunnit packa upp den, oljar in stol nr2 men hoppas komma igång och slipa ett av borden för att prova nya leksakenådal skrev:
Det skall väl vara efterföljaren till gex 125-150 ave, men utan möjlighet att byta platta, det var ett av köpargumenten för mig, eftersom den verkar omåttligt populär.
Tror den finns i staterna under betäckningen bosch gex34-6n om du vill kolla recensioner på youtube
Har ju dock gamla artrosmaskinen om jag behöver en lite mindre slip (men svårt att tro det).
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 891 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 891 inlägg
Är ”nya” högtryckstvätten så stark att färgen lossnar från bilarna?
För att inte göra det helt OT - själv har jag beställt, men inte ännu fått, ett set med justermejslar till småmaskinsförgasare - nästa 100 på att jag redan har ett set men kan inte för mitt liv komma på var jag lagt det - var ändå tvungen att beställa ny primer-blåsa till landställets röjsåg då det verkar varit en mus framme…
För att inte göra det helt OT - själv har jag beställt, men inte ännu fått, ett set med justermejslar till småmaskinsförgasare - nästa 100 på att jag redan har ett set men kan inte för mitt liv komma på var jag lagt det - var ändå tvungen att beställa ny primer-blåsa till landställets röjsåg då det verkar varit en mus framme…
Det finns olika mellanlägg, det jag köpte först fäste dåligt men den andra sorten fungerade bättre. Minns tyvärr inga beteckningar men vill minnas de var MirkaHep skrev:
Kanske får skicka tillbaka de bosch jag nyss beställde då. Haft dom innan och tycker också de fäster lite dåligt och håller inte speciellt länge.nanowire skrev:
@Hep återkom gärna om du köper mirkas och om du upplever någon skillnad!
Efter lite snabb koll så har de här lite mer klös än de från Bosch. Om det är någon praktisk skillnad är svårt att avgöra då de här mellanplattorna är förbrukningsvaror och den som sitter på nu har varit med ett tag. Eftersom skillnaden i pris bara är någon tia, och nanowire är en pålitlig gubbe, så köper jag nog på mig några till av den här sorten och ser till att ha hemma i reserv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder