K
J JFrisk skrev:
Japp, tror det finns någon bild i vad har du gjort med maskiner och verktyg-tråden från "utvecklingen"
Hur beställer man..? :geek:
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
Rickard.
Alltid lika trevligt med brev från Tyskland.
Instruktioner för bandsågsbandage, blåa gummiband, "Inca Euro 260", varningstext, bakgrund i svart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag ville inte köpa universalbanden med osäker passform som säljs på importsidorna så jag chansade på denna istället och än så länge ångrar jag mig inte.
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
jonmo jonmo skrev:
Typiskt. Men funkar denna för isolationsmätning före idrifttagning?
Jodå, inga problem.
Den är inget dåligt köp. Jag skäms lite över att jag fick det att låta som att jag dissade instrumentet.

useless useless skrev:
Jag köpte min på Amazon. Enda nackdelen är att det medföljande sladdstället för att testa direkt i ett vägguttag inte passar.
Ja det felet har den, man får göra som jag gjorde, klippa bort den brittiska kontakten (eller annan) och skruva dit ett schuko.
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
K kniv skrev:
Hur beställer man..? :geek:
Kan leverera en step-fil på mail om så önskas, inte helt nöjd med formen baktill men kändes dumt att generera mer plastavfall bara för att få det lite bättre "estetiskt", när det var ok funktionellt som det var.

Minns inte om jag gjorde någon ytterligare korrigering som aldrig skrevs ut...

Har du inte egen skrivare går det säkert lösa också, tar det på pm isf.

Och för att inte gå allt för OT fick jag pallra mig iväg till utlämningsstället och hämta dagens inköp, eller iaf leverans, även om den tydligen legat där sen igår. Återstår väl att se om det är något att ha, men allt som limmas är ju inte parallellt så känns som det kan komma till pass.

Två förpackade vinklingsbara adapter förklämmor, röda, varumärket Bessey, verktygstillbehör, på en hylla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
En flaska Titebond. Ett fantastisk funktionellt munstycke måste jag säga. Tills man den dagen man glömmer stänga det antar jag!

Verkstadsförvaring med trälim, sprayflaska och verktyg på vit vägg med träribbor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Dagens inköp, 150kg gjutjärn från Arboga

Pelarborrmaskin i verkstad, cykelhjul hängande, verktyg, kablar på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gammal, sliten metallskylt med tekniska specifikationer för industriell maskin, Arboga Maskiner, Sverige.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
zwennebanan och 30 till
  • Laddar…
B Bomba skrev:
En flaska Titebond. Ett fantastisk funktionellt munstycke måste jag säga. Tills man den dagen man glömmer stänga det antar jag!

[bild]
Ett tips angående munstycket som ibland oundvikligt klibbar igen. Det är ganska enkelt att dra loss den rörliga genomskinliga delen för rengöring:)
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
F F_man skrev:
670kr på Amazon

Hade lätt köpt liknande om det inte vore för att andra familjemedlemmar lånar grejer i garaget och lägger överallt efter att ha misshandlat dom :)
Då har det gått upp fyra kronor sedan jag köpte, för jag gav 666 kronor. Känns ju ruggigt bra att jag har sparat hela fyra kronor jämfört mot om jag hade beställt den idag :)
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Då har det gått upp fyra kronor sedan jag köpte, för jag gav 666 kronor. Känns ju ruggigt bra att jag har sparat hela fyra kronor jämfört mot om jag hade beställt den idag :)
Dina 666 då-kr var troligen värda mer än dina 670 nu-kr är ;)

OT: Fick hem en hålsåg. Fortfarande samma pris som när den beställdes för några dagar sedan, 95 kr. Namnet gör att jag törs hoppas den håller för fler hål än den förra från Aliexpress.
Håltagare med borr, märkt "Starrett", för borrning i hårdare material. Metallkonstruktion, industriell design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.amazon.se/gp/aw/d/B01E0AAO5G?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title
 
  • Gilla
  • Haha
vcx och 2 till
  • Laddar…
320 spänn på Amazon, ibland ska man ha tur. Blev lite osäker då det stod 4x4x4cm och 55gram i beskrivningen, kunde lika gärna ha varit en leksak men jag chansade.
 
  • Milwaukee borrskruvdragare i väska med batteri och laddare, verktyg, professionellt, röd och grå, organiserad förvaring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 14 till
  • Laddar…
Alatan Alatan skrev:
320 spänn på Amazon, ibland ska man ha tur. Blev lite osäker då det stod 4x4x4cm och 55gram i beskrivningen, kunde lika gärna ha varit en leksak men jag chansade.
GRATTIS!

Den här tråden är bättre än tipstråden som mest består av snömos.

Om du hade skvallrat när du köpte ;)
 
Appendix Appendix skrev:
GRATTIS!

Den här tråden är bättre än tipstråden som mest består av snömos.

Om du hade skvallrat när du köpte ;)
Tyvärr var det sista exemplaret, annonsen försvann efter jag köpt den. Annars hade jag tipsat :D
 
  • Älska
Appendix
  • Laddar…
Alatan Alatan skrev:
320 spänn på Amazon, ibland ska man ha tur. Blev lite osäker då det stod 4x4x4cm och 55gram i beskrivningen, kunde lika gärna ha varit en leksak men jag chansade.
Är du helt säker på att det inte är en leksak? :D
Imponerande vad 12 V klarar i litet format idag (y)
 
En sånhär kom i veckan, Bosch LR 7. Betalade ju inte för den utan fick den från Bosch via deras PRO deals sida eller vad den nu heter, då jag köpte en GLL 3-80.

6221910.jpg
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 10 till
  • Laddar…
Funkar LR7 mot gll 3-80 CG?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.