3 355 075 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Det är korrekt. 100kr för svarvjärn och 50kr för hyvlarna.FreQa skrev:
Allt skulle bort, en sommarstuga som skulle rivas.
Får tacka den bättre hälften som sa "där är en loppis längre bort på gatan, det såg ut som att de sålde saker i snickarboden med".
Fanns även en liten träsvarv samt en äldre tormek som jag var intresserad av tills jag insåg att den drevs av en lös borrmaskin.
Ligger ju nåt i det!
Primedays sög, i mitt tycke.
Bosch har inte kommit med någon ny Pro Deal, iaf inte igårkväll.
Nåt lära man ju handla på semestern. 😚
In till Falun och NetonNet.
Lite halvsmäckig känsla på hållaren till handtaget men förhoppningsvis levererar maskinen som den ska. Fläckar finns på bilklädsel, soffor mm.
Får återkomma med omdöme efter användning. 😎
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Lite halvsmäckig känsla på hållaren till handtaget men förhoppningsvis levererar maskinen som den ska. Fläckar finns på bilklädsel, soffor mm.
Tips på bra medel mottages tacksamt. 😎T trojlee skrev:
Kollegan pratade om dels medel men även tabletter som han fick med maskinen, vilket jag inte verkar fått då denna är lite nyare...🤷
Jag kör med Kärchers RM760. Köpte ett 100-pack från Tyskland för runt 600:- för ett par år sedan. Räcker ohyggligt länge och funkar bra. Diskret doft, men fräsch.FredrikR skrev:
Kör också med dessa tabletter, de luktar svagt och rengör.bra. väldigt enkelt att dosera. Sen brukar jag boosta men en textilrengöring på spreyflaska om det är väldigt smutsigt, exempelvis Valet Pro carpet cleaner eller de flesta APC funkar också.F Fluxor skrev:
F Fluxor skrev:
Beställde en förpackning hastigt och lustigt innan jag såg svaren här, kollegan bekräftade att han körde samma.T trojlee skrev:
Tack tack. 🙏
Inte ang textiltvätten 😃. Men ett långskott ang golvet. Kan det vara Tarkett French Skate Black? Något du köpt nyligen ? Isf vart? Söker några plankor att komplettera med inför golvläggning i köket. men verkar utgått och inte hittat något att beställa heller.FredrikR skrev:Primedays sög, i mitt tycke.FredrikR skrev:Primedays sög, i mitt tycke.
[bild][bild]
[bild][bild]
Tyvärr, om jag inte minns fel är det ett Pergo, 16 år gammalt.putte22 skrev:
Nu är det inte dagens... Snarare vårens verktygsinköp. Har hunnit testa den ett par gånger och vet därför att den funkar nu... Gillade inte lådan den kom i så idag fick den komma in i sitt nya hem.
https://amzn.to/43Q57qr
https://amzn.to/43Q57qr
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Att kunna svetsa plast är otroligt användbart! Helt plötsligt kunna reparera istället för att köpa nytt. Av allt jag lagat är nog höjdpunkten en besparing på ca >20 kkr för att jag slapp köpa ny karossplast till bilen efter en blixthalka.Cheesen skrev:
En bieffekt är att du kommer börja samla på små trasiga plastbitar i olika färg/material för att ha rätt sort till hands när det behövs 😅