3 362 786 läst · 16 573 svar
3363k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 209 inlägg
Japp! Också sett och följt det där. Så förhoppningen är ett skruvstäd för generationer. Ska kika på att eventuellt uppgradera med ett axial lager och utbytbara backar för att vara snäll mot det.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 684 inlägg
Smått å gott från Lidl. De har en plus-kupong giltig till i morgon med 20% rabatt på Parksideprylar.
PH2 bits, 2st självhäftande 1m måttband och diamantslipstift till Dremeln. Från rea-hyllan plockade jag två svetsmagneter och en paket kabelskarvhylsor, på dessa blev det rabatt på reapriset.
/Höghus
PH2 bits, 2st självhäftande 1m måttband och diamantslipstift till Dremeln. Från rea-hyllan plockade jag två svetsmagneter och en paket kabelskarvhylsor, på dessa blev det rabatt på reapriset.
/Höghus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vet du bredd på de självhäftande måttbanden? Köpte ett verktygstillbehör från ett amerikanskt märke och de bifogade ett sådant med bara tum…Höghus skrev:Smått å gott från Lidl. De har en plus-kupong giltig till i morgon med 20% rabatt på Parksideprylar.
/Höghus
[bild]
Redigerat:
12,5mm , skulle tro det är ½" nominellt.engs skrev:
Den skarpsynte, vilket jag tydligen inte är, noterar att det är två olika färger på "0-1m". Det står också en förklarande text nere till vänster. Ena bandet är 0-100cm, och det andra är 50-0-50cm.
Får bli en kompletterande tur och två band till.
/Höghus
Kanon ska ut och mäta sen kanske en tur till Lidl. Just det ja, gäller det går åt rätt håll också för att slippa upp-o-nervända siffror.Höghus skrev:
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 321 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 321 inlägg
Beslutade mig för att köpa in mig i ett nytt batterisystem.
Har kollat på olika sänksågar men Milwaukees (mitt batterisystem) och Festools var så dyra, så nu blev det en DeWalt 54V istället. Behövde också elhyvel och excenterslip (Dewalt 18V), så de fick haka på. Och en grovdammsugare har jag saknat i flera år, så Kärchers WD6 med slang för elverktyg investerades också i.
Men varken Hornbach, Bauhaus eller K-rauta hade 54V-laddare tillgängligt så det fick jag löpa på nätet genom proffsmagasinet, de hade ett kit med två batterier.
Hoppas att det är som vanligt, att man skriker inombords vid betalningen (avklarat) och ler varje gång man använder grejorna - istället för det motsatta.
Har kollat på olika sänksågar men Milwaukees (mitt batterisystem) och Festools var så dyra, så nu blev det en DeWalt 54V istället. Behövde också elhyvel och excenterslip (Dewalt 18V), så de fick haka på. Och en grovdammsugare har jag saknat i flera år, så Kärchers WD6 med slang för elverktyg investerades också i.
Men varken Hornbach, Bauhaus eller K-rauta hade 54V-laddare tillgängligt så det fick jag löpa på nätet genom proffsmagasinet, de hade ett kit med två batterier.
Hoppas att det är som vanligt, att man skriker inombords vid betalningen (avklarat) och ler varje gång man använder grejorna - istället för det motsatta.
Inget speciellt erbjudande men jag väntade in rätt pris. Den har gått upp och ner i pris rätt ofta och jag kom ihåg att den hade legat runt 110 euro på tyska Amazon, precis som dig hade jag den i varukorgen ända tills förra veckan då den tillfälligt dippade ner till 114 euro och då blev det ett köp!!J JFrisk skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 301 inlägg