Gyllene, spiralformad skulptur med sifferräkning utomhus, förpackningsmaterial, grönska och möbler i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Denna låg i brevlådan idag. Liten leksak för att rita radier och cirklar. Diameter 10-78mm.
 
  • Gilla
tobbbias och 7 till
  • Laddar…
LoweW
A Anderscurl skrev:
[bild]
Denna låg i brevlådan idag. Liten leksak för att rita radier och cirklar. Diameter 10-78mm.
Spännande! Du råkar inte ha en länk? Jag har inte hittat någon som känts tillräckligt prisvärd än.
 
LoweW
A Anderscurl skrev:
[länk]
Tack!
 
  • Gilla
Anderscurl
  • Laddar…
Tång och måttband på sliten metallisk yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En till i samlingen:cool:
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
[bild]
En till i samlingen:cool:
Knipex är lite som Wera, man får inte nog och det är svårt att sluta. :oops:
 
  • Gilla
  • Älska
Topen och 4 till
  • Laddar…
En rätskiva och en figursåg kom hem idag. Som vanligt blev det lite fördyrt men slipper ångra mig iallefall :rofl:

Röd bågfil med löstaget blad på träbord, verktyg för precisionssågning, "Knew Concepts", "Veritas".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ivp och 8 till
  • Laddar…
Började samla på egna verktyg i moppeåldern. Efter 55 år har samlingen blivit något större men det finns ännu plats för fler. Av en slump hittade jag denna Bahco 9029-T som hade underlättat under historien när jag istället slipade ner ringnycklar för trånga jobb. Någon som vet hur länge Bahco 9029 och 9031-T funnits att köpa?
Justerverktyg, skiftnyckel, på träyta, måttmarkeringar, metall, handverktyg, svart handtag, inställbar skiftnyckel, mekaniskt verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Patrik440 och 8 till
  • Laddar…
Är det riktigt trångt fungerar ju ju även en sådan här (BH1950)
Bild av en silverfärgad skjutmått med två blad och graderingar, antyder verktyg för mätning och precisionsarbete.
 
  • Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
Blev ett litet unn, så att säga. Nu kan jag dra skruvarna enl spec i elcentralen.
Svart och röd verktygsväska med logotyp och text, ligger på träytan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett set med skruvmejslar och bits i ett svart fodral med röda sömmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tröttnade på att leta efter de verktyg som köpts för att vara dedikerade till elarbeten, så investerade i en väska för att kunna implementera lite verktygsapartheid. Måste branda om den vid tillfälle, en liten lädertag skulle lyfta intrycket.
Blå verktygsväska innehåller multimeter och skruvmejslar, med hand som håller i den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Blev ett litet unn, så att säga. Nu kan jag dra skruvarna enl spec i elcentralen.
[bild] [bild]

Tröttnade på att leta efter de verktyg som köpts för att vara dedikerade till elarbeten, så investerade i en väska för att kunna implementera lite verktygsapartheid. Måste branda om den vid tillfälle, en liten lädertag skulle lyfta intrycket.
[bild]
Dedikerad verktygslåda för el underlättar mycket tycker jag. Har tyvärr överbelamrat min så att förbrukningsmaterial inte får plats så det blir i praktiken ändå minst två lådor som måste med :sweat:
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
HH work wear skyddsskor på loppis för 90:- Nästan oanvända (bild efter en timme i trädgården).
Ett par slitna svarta sneakers med neon-gröna detaljer på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax och 4 till
  • Laddar…
Tre upphängda svetsmasker på en vägg, olika modeller och slitage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Köpte en 3m 9100fx igår med 9100x insatsen... Lite tyngre än min esab a40 i allmänhet och betydligt tyngre än euromaskin där i mitten.

Köpte den främst för alu-tig i egna företaget som en extrahjälm.

Fint att slippa köpa nytt hela tiden. Den är värd de 1600 jag gav men inte mycket mer.
 
  • Gilla
K_arlstrom och 1 till
  • Laddar…
En ny enklare multimeter då den gamla ramlade i bitar här om veckan.
Digital multimeter, rödsvart, skärm, mätinstrument, spänning, resistans, temperatur, batteritest, elektriska mätningar, verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
hus520 och 6 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
En ny enklare multimeter då den gamla ramlade i bitar här om veckan.
[bild]
Tycker Uni-T är prisvärda, har både Fluke och Uni-T och för en hemmapulare är det svårt att motivera priset för de gula.

Fick faktiskt hem ett litet paket själv i förrgår. Isolationsprovare, så installationen av nya centralen kan följa alla konstens regler.

Svart förvaringsväska med handtag på träyta, dragkedja, kompakt, resvänlig, livsstilsaccessoar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Isolationsresistansmätare och skyddsfodral på träbord, mätteknisk utrustning, elverktyg, säkerhetstestare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
norrbottenssnickaren och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.