norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
Är också i behov av en laser... Hur är räckvidden utomhos på de här enkla modellerna? Kan man lita på siffrorna som redovisas? Eller är det glödjesiffror? Med mottagare då.
Jag köpte GCL 2-50 G med LR 7 mottagare för arbete utomhus. Mycket nöjd, klarar långa avstånd. Inte testat exakt hur långt, men långt.
 
DennisCA DennisCA skrev:
Ser ut som ett erbjudande för svenskar endast, ska se om det finns nåt liknande på gång i Finland.
Ser ut som det finns i Finland också. Men jag behöver få hem lasern först för att mata in info från lådan och det blir först i maj.
 
Jonas Persson
DennisCA DennisCA skrev:
Ja den låter väldigt flexibel och användbar, men jag har ingen mottagare till min, det var en utgift jag inte hade råd med tyckte jag. Kanske i framtiden kan den kompletteras med mottagare, man kan ju hitta begagnad t.ex.

Jag hoppas det ska då att använda lasern så jag kan markera på väggarna var toppen av betongformen ska gå.
Fungerar utmärkt:)
 
B Bomba skrev:
5000 SEK
Ingick ölen var det ett kanonpris!
 
  • Haha
  • Gilla
Bomba och 1 till
  • Laddar…
Stående gammal ritbord med skala och ratt, tejpbitar, använd i interiör miljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Som om jag hade tid över att pyssla med redan startade hobby projekt. Men att kunna rita köksritningar matchande husets originalritningar var övertygande nog att få använda veckopengen :D
 
  • Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 10 till
  • Laddar…
Blev en liten slipmaskin trots jag inte tänkt det… men för 1600kr efter prismatchningen blev det svårt att låta bli…

ingen ska få stickor i fötterna på min nybyggda altan iallafall
 
  • Verktygslåda med en slipmaskin, slipplattor, och tillbehör i en bil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Marketplace köp, en så kallad place holder. Tills jag skaffar en riktig hyvel. 400 kr är ok. Dock en "bandsåg" enl annonsen.
Blå industriell utrustning med varningsetikett, gul strömbrytare, sladd, svart rör, inom ett metallområde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
ivp och 7 till
  • Laddar…
A Anderscurl skrev:
[bild]
Som om jag hade tid över att pyssla med redan startade hobby projekt. Men att kunna rita köksritningar matchande husets originalritningar var övertygande nog att få använda veckopengen :D
Köpte ett komplett bord för 100kr för fem sex år sedan...

Slaktade det totalt och det blev bara skrot kvar till slut :/ aldrig ångrat mig så. Det skulle göra sig grymt bra i ett kontor.
 
  • Gilla
Anderscurl
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Man blir ju väldigt misstänksam mot dessa produkter generellt. Är det för altanvård vet tillverkarna att det finns femtielva miljoner idioter att lura på produkterna. En roterande borste med vattentillförsel verkar dock kunna hålla kemikaliebombarna i schack. Vi får väl se hur länge den håller. Hyfsat tyst är den i alla fall.
Har en sedan några år och brukar ranka den top 3 av bästa prylarna i hemmet. Riktigt grym är den!
 
  • Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
J Jeppenedved skrev:
Har en sedan några år och brukar ranka den top 3 av bästa prylarna i hemmet. Riktigt grym är den!
Håller med. Den har gjort ett jättefint jobb hemma och jag är mer än nöjd.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Elma har en hel del bra produkter. Deras multimetrar är ofta ett noga ihopplock från vettiga leverantörer.

Har använt en Elma x2 laser vid kabelklamring och stegbyggen och lite sånt. Jäkligt imponerad för de 1200kr den kostar. De säljer rebrandade Huepar lasrar. Nu körde huepar den lasern för osannolika 550kr ink frakt och moms.

Slog till direkt.

AliExpress skärmbild, laseravståndsmätare, rabatterat pris, kundrecensioner, köp-knapp, erbjudande slutar snart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
Fick köpa en splines M40 för att kunna ta bort ok hållaren på en VW för att kunna byta bromsskivor. De gör verkligen allt för att man ska dra sig för att göra saker själv... :rolleyes: Men envis är jag och ger inte upp så lätt! :p
 
  • Svart gummikork för vin- eller champagneflaska, märkt "BROS". Bakgrund isolerad och vit.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
G
Solvskaftet Solvskaftet skrev:
Fick köpa en splines M40 för att kunna ta bort ok hållaren på en VW för att kunna byta bromsskivor. De gör verkligen allt för att man ska dra sig för att göra saker själv... :rolleyes: Men envis är jag och ger inte upp så lätt! :p
Antar att det var bak? Ofta kan man lirka bort skivorna bak utan att demontera ok hållaren på många VW
 
  • Gilla
Solvskaftet
  • Laddar…
Skam den som ger sig! Har suttit och småspanat efter rätt objekt i 1,5 år och äntligen hittade jag något som både var nära och till rätt pris.
Bil kopplad till en dubbelaxlad släpvagn parkerad utanför röd lada, solig dag, skånesläp logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 15 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Skam den som ger sig! Har suttit och småspanat efter rätt objekt i 1,5 år och äntligen hittade jag något som både var nära och till rätt pris.
[bild]
Nu blir det ”drag under galoscherna”! (y)
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.