3 398 367 läst · 16 673 svar
3398k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag köpte GCL 2-50 G med LR 7 mottagare för arbete utomhus. Mycket nöjd, klarar långa avstånd. Inte testat exakt hur långt, men långt.norrbottenssnickaren skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 732 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 732 inlägg
Fungerar utmärktDennisCA skrev:Ja den låter väldigt flexibel och användbar, men jag har ingen mottagare till min, det var en utgift jag inte hade råd med tyckte jag. Kanske i framtiden kan den kompletteras med mottagare, man kan ju hitta begagnad t.ex.
Jag hoppas det ska då att använda lasern så jag kan markera på väggarna var toppen av betongformen ska gå.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Köpte ett komplett bord för 100kr för fem sex år sedan...A Anderscurl skrev:
Slaktade det totalt och det blev bara skrot kvar till slut :/ aldrig ångrat mig så. Det skulle göra sig grymt bra i ett kontor.
Har en sedan några år och brukar ranka den top 3 av bästa prylarna i hemmet. Riktigt grym är den!Johan Gunverth skrev:Man blir ju väldigt misstänksam mot dessa produkter generellt. Är det för altanvård vet tillverkarna att det finns femtielva miljoner idioter att lura på produkterna. En roterande borste med vattentillförsel verkar dock kunna hålla kemikaliebombarna i schack. Vi får väl se hur länge den håller. Hyfsat tyst är den i alla fall.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 817 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Elma har en hel del bra produkter. Deras multimetrar är ofta ett noga ihopplock från vettiga leverantörer.
Har använt en Elma x2 laser vid kabelklamring och stegbyggen och lite sånt. Jäkligt imponerad för de 1200kr den kostar. De säljer rebrandade Huepar lasrar. Nu körde huepar den lasern för osannolika 550kr ink frakt och moms.
Slog till direkt.
Har använt en Elma x2 laser vid kabelklamring och stegbyggen och lite sånt. Jäkligt imponerad för de 1200kr den kostar. De säljer rebrandade Huepar lasrar. Nu körde huepar den lasern för osannolika 550kr ink frakt och moms.
Slog till direkt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick köpa en splines M40 för att kunna ta bort ok hållaren på en VW för att kunna byta bromsskivor. De gör verkligen allt för att man ska dra sig för att göra saker själv... Men envis är jag och ger inte upp så lätt!
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 914 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 914 inlägg
Antar att det var bak? Ofta kan man lirka bort skivorna bak utan att demontera ok hållaren på många VWSolvskaftet skrev: