H Handhyveln skrev:
Verktyg och verktyg… men ett 12-pack med världens bästa handskar:D
De här är, enligt mig, världens bästa handskar :D
Köpte ett 12-pack för flera år sedan. Använder även sånna dagligen på jobbet.
De var även testvinnare då för flera år sedan. :)

Arbetshandske med grå fiberstruktur och belagd handflata, WorkSafe logotyp, på svart bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Handhyveln och 2 till
  • Laddar…
Legat på villhöverlistan länge och gång efter gång har jag tänkt att va smidigt detta hade gått med ett multitool. Nu är väntan över och det är på plats i garaget. Nu äre bara vänta på att behov uppstår :D
Makita multiverktyg, blåsvart, batteridrivet. BOSCH Starlock bladförvaringslåda, träyta i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
djac och 12 till
  • Laddar…
H Handhyveln skrev:
Verktyg och verktyg… men ett 12-pack med världens bästa handskar:D
Jag har fastnat för ultimate varianten och råkat handla på mig lite :giggle:

AJFCJaXbndAu7r8pMqcp7rqlEP-Lh2Ji51gQlsivyWDB8_LU-Y6wJA0jeRiaqnU_xL5yCsyCoegZp_qBjtu405uWuMk5d8jwGx1bCn_vNT2DwR0SglGgb8tkM6c9X2tozFXbRNN3I_Jfcdas953GnYJYKowUYJvD1Mer6ayPqJaWJ7UZID4LPp5GioGqs9Jqdze47WQ9iqVnpm9gCTvkkl_JCc5y2u5nuCd14u2kRTJa_O37t229VsKZSZdSV0n2G50cXIOdlle4bzdYRgg2B45PiIkr3uFkOGwyFu3J1atwJKbdHmmSSfV9w5dASPU7nhnoNWQ5D7JvvU__N8KqKZVk5jgPAS71pl9AchwV6al6kks-ArNqeY--XXQkmvj8uyqcMb1W2AZFwugvJuATuSoKAa2fcJDJ5wFcpWvLCTPcKV68OvAGCdn6Zj60xMXPdYTrwUhvYH-fViI1IUjx7tsw5laxQ8f2RQLjyqkD9ecjvAVUh7aVBWBS9QqqsocsO3UObHGLhkgtNS_IrGAcn-A483MBGW_9Nx6ua3bV6XEgqnnTLrJ2QWU9KUCsp43WfVpgERpX-NE8wudsG1tO-uT0ow8GOZYUxqsRHVQL4m9xB54XfHK-X7y3ztbEzMtg97RxopdrpsCvw2TUrRHz3JDfc4BbTAbIhLvwQ13P_Unr-HRrCbUJiL0DATlDV4RWq8bQs1Y5BFVvAA5gqJedXseTd7uUW1T1twzz5sK77eklAXanhqJzhQwHvqALXWJ1z8rWAxSCV9_aEj_Pay4cX7Dvl79avQ2km0rBlyxIb-dPyN5KUsjaQqIk4SQF7EbwtxIKEEgCv9Cy2RMxYDMEm9OXYuGaI8SweAMu76em8axbW1A_DUiX859TYZ-30RH6Qjh-nAPDvliS56NIymhLkQeuRcKzVxps9pQOXIF-7mP_XTlJptOe48rkSjqB2RW6HG6LaHazYZu0zaJw8mZx8DcYiXwiSb1f9kV_fcc=w704-h938-s-no
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag har fastnat för ultimate varianten och råkat handla på mig lite :giggle:

[bild]
Var handlar man dom där till bäst pris?
 
Tokslut Tokslut skrev:
[länk]
Jag fattar inte varför jag alltid glömmer bort att kolla tradera?:thinking: Finns ju allt möjligt att hitta där till bra pris(y)
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
H Handhyveln skrev:
Jag fattar inte varför jag alltid glömmer bort att kolla tradera?:thinking: Finns ju allt möjligt att hitta där till bra pris(y)
Vem fan är 100%ig ;)
 
  • Haha
Putte G... och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[länk]
Tackar! :cool:
Ska provas, hur stämmer storlekarna med övriga märken? :thinking:
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Köpte ett handtag + slang till högtryckstvätten. Inget speciellt, priset som styrde, samt det blev en modell med ett munstycke istället för ett multi-munstycke. Kränzles m22 gänga.

Högtryckstvättspistol med förlängningsstång och högtrycksslang på vit bakgrund. Rengöringsutrustning, vattenjet, professionellt verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Garderobssnickarn och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[länk]

Ahh the sweet smell of stöldgods in the morning....

200 kr för 12pack när det kostar 250 för trepack från butik....
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Patrik440 och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Tackar! :cool:
Ska provas, hur stämmer storlekarna med övriga märken? :thinking:
Dessa är ju lite stretch i och man vill ha de åtsittande vid finlir. Jag har nog strl.11 vanligtvis och dessa fungerar i strl.10 men även i 11. Vinterhanskar brukar jag gå åt andra hållet och hamna på 12or.
 
Tokslut Tokslut skrev:
Allt är möjligt, men här har CDON samma pris + FRI FRAKT = ännu billigare


[länk]
Kan inte se att det är 12-pack som säljs i din länk?
 
J john.h skrev:
Kan inte se att det är 12-pack som säljs i din länk?
Precis. 12-packen känns som folk stulit från arbetsplatser och byggen.

Men som sagt. Man får väl köpa det samvetet tillåter :)

(Men rekommenderar varken stöldgods eller CDON )
 
  • Gilla
  • Haha
maglin och 1 till
  • Laddar…
J john.h skrev:
Kan inte se att det är 12-pack som säljs i din länk?
aah, var för snabb.. Men dagens deal kan väl knappast vara 3ggr. så dyrt som "standardpris" kan man ju tycka?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.