3 337 786 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Insåg att jag hade för få vinklar, åtgärdat nu.
Måste samtidigt ge en eloge till DHL att de levererade denna oskadad i den tunna förpackningen. Kanske även en skrapa till Hultafors och/eller Byggshop.se för den tunna förpackningen, men det gick som sagt bra.
Måste samtidigt ge en eloge till DHL att de levererade denna oskadad i den tunna förpackningen. Kanske även en skrapa till Hultafors och/eller Byggshop.se för den tunna förpackningen, men det gick som sagt bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag beställde en liknande från HN. Den kom inslagen i wellpapp på rulle och tejp. Den var inte rak…B BlueX skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Beställde en sån till svärfar i julklapp för några år sedan från Bauhaus, han blev extra glad när det låg 5st i förpackningen jag blev också glad för Jag fick en av domB BlueX skrev:
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Inget inköp, men väl ett fynd på återvinningen.. låg slängd i skrotcontainern, en snabb blick över axeln, ingen personal på plats, bara att dra upp!
Blir ett bra komplement till den längre modellen jag redan har!
Blir ett bra komplement till den längre modellen jag redan har!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Här har vi iaf en container där man kan ställa in sånt som är helt....hoffret skrev:
Och så länge man inte börjar öppna containers eller klättra runt så är det nog ingen fara att göra som du gjorde.
Bra fynd dessutom!
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg