3 348 878 läst · 16 528 svar
3349k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 642 inlägg
Idag dök det upp ett par saker till, valde att åka och hämta ut det hos DHL istället för att vänta på hemleverans, hade jag ju fått vänta tills på fredag och det tror jag inte nerverna klarat av
Tvåfallslaser med stativ, handmottagare samt maskinmottagare (med föregående inköp i åtanke...)
Insåg dock att jag behövde en mätstång och fot också så efter ett akutbesök hos Swedol fick jag med mig det här hem:
Köpt till överpris och grymtande miner, men jag vill ha grejerna NU, så jag kunde ut och börja mäta! Mätstången känns inte som nån jättekvalitativ pryl, men gör kanske sitt jobb ett tag iaf. Gillade skarpt hur skalan fungerar på den mätstången så håller den bara så blir jag nog nöjd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tvåfallslaser med stativ, handmottagare samt maskinmottagare (med föregående inköp i åtanke...)
Insåg dock att jag behövde en mätstång och fot också så efter ett akutbesök hos Swedol fick jag med mig det här hem:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Köpt till överpris och grymtande miner, men jag vill ha grejerna NU, så jag kunde ut och börja mäta! Mätstången känns inte som nån jättekvalitativ pryl, men gör kanske sitt jobb ett tag iaf. Gillade skarpt hur skalan fungerar på den mätstången så håller den bara så blir jag nog nöjd.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Jag använde min för 30 min sedan (har iof den ”fulare”[?] varianten utan flames men antar samma i grunden). Köpte som backup el. Om man är två som håller på och tänkte passa på att testa så man inte bränner sönder kompisens ögonuseless skrev:
skulle säga att den gör sitt jobb utmärkt, ingen aning om den där led-lampan gör från eller till, var ljust ute, men den viktiga funktionen verkar helt ok. Släckte också när jag körde vinkelslipen lite hårdare så tillräckligt känslig antar jag (kollade inte inställningen för det utan bara den för shade och ställde samma som min andra hjälm)
/U
Verktygstokig
· Halland
· 7 576 inlägg