P Pysslarn skrev:
Man får inte slå barn — särskilt inte med hammare!!!

//Ronnie
Nää men det är barnens hammare
 
  • Haha
Pysslarn
  • Laddar…
Lite olika slippapper till min nya Rotex 125. Letade som en galning efter bra priser på Festools egna papper, men jag hittade bara att man kunde köpa 1 papper eller 50. Inget mellanting alltså. Då blev jag glad när jag hittade dessa från 3M på Amazon där det är två 80, två 120, två 180 och två 320 (därför jag köpte tre förpackningar så man har 6 av varje). Dessa fick bäst i test av Katz-Moses också, och han har ju rätt bra koll.
Tre förpackningar 3M Xtract slippapper med kornstorlekarna 80, 120, 180 och 320.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TriNitro och 4 till
  • Laddar…
Ny momentnyckel! :)
 
  • Ny momentnyckel i blå förvaringslåda med tillhörande testcertifikat och en borrskruvdragare i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Chentin och 4 till
  • Laddar…
Idag kom det hårda paket!
1st Bosch Professional 18 V system multiladdare GAL 18V6-8
1st Bosch Professional 18V System sladdlös sticksåg GST 18 V-LI S
4st Bessey Apriete GS 160x80mm
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
DonPablo DonPablo skrev:
Idag kom det hårda paket!
1st Bosch Professional 18 V system multiladdare GAL 18V6-8
1st Bosch Professional 18V System sladdlös sticksåg GST 18 V-LI S
4st Bessey Apriete GS 160x80mm
Snyggt. Glöm inte Bosch Cashback
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Tack för tipset
 
  • Gilla
HM2020
  • Laddar…
H HM2020 skrev:
Snyggt. Glöm inte Bosch Cashback
Frågan är om det gäller vid köp av vara för minst 3500:- eller vid köp där totalsumman på kvittot uppgår till minst 3500:-, har du sett nåt?

<Edit>
Tolkar det som totalsumman.
Informationssida om Bosch Cashback-kampanj med steg-för-steg instruktioner och detaljer för deltagande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
HM2020
  • Laddar…
Totalsumman.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
H HM2020 skrev:
Snyggt. Glöm inte Bosch Cashback
Köpte också Bosch verktyg men från amazon så tyvärr så är de inte med på listan över återförsäljare.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Känns som de som ingår i listan har höjt sina priser inför ”kampanjen”.
 
Music Man Music Man skrev:
Känns som de som ingår i listan har höjt sina priser inför ”kampanjen”.
Amazon.se hade en bra kampanj som tog slut i veckan. Men visst en del av våra "klassiska" handlare såg ut att höjt, kollade bla. på DUAB innan jag beställde från Bauhaus.

Jag vill minnas att Amazon.se hade en länk/notis om Cashback-kampanjen i sin Bosch-shop. Så prova registrera. (y)
 
  • Gilla
Music Man
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Amazon.se hade en bra kampanj som tog slut i veckan. Men visst en del av våra "klassiska" handlare såg ut att höjt, kollade bla. på DUAB innan jag beställde från Bauhaus.

Jag vill minnas att Amazon.se hade en länk/notis om Cashback-kampanjen i sin Bosch-shop. Så prova registrera. (y)
Jag gick in på amazon och då stod det om Bosch cashback och gick in på länken som skickade mig till samma sida där amazon inte stod med. Men jag registrerade mitt köp så får vi se om det funkar.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
När de hade kampanj nyligen att man fick ett tillbehör om man reggade sin nyinköpta blå pryl, var det inga problem även om kvittot var från Amazon. Ingen garanti för att det funkar nu, men de har åtminstone inte straffat ut amazonkunder tidigare.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ullberg
Jag hade i princip lovat mig själv att inte köpa några fler hylsnyckelsatser men i tipstråden poppade det upp en kamasa 3/8 och just det har jag ju bara en annan (ren 3/8 alltså - utöver det har jag en med 1/4, 3/8 & 1/2) så jag slog till på en, här jämförd med den tidigare satsen (från Biltema, har funkat väldigt bra och jag gillar deras handtag - som är en kopia på / identiska med de handtag kamasa körde med tidigare)
Tre uppsättningar av hylsnyckelsatser i olika storlekar och utföranden, två i blå och en i svart låda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den nya har några ytterligare storlekar - och sen är det ju långhylsorna (även om jag tror det finns sådana i satsen med 1/4, 3/8 & 1/2) - så det var ju uppenbart ett gap jag stängde :)
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Leverans idag, slipnät till 360 systemet, nya mud pans i rostfritt då den gamla i plast börjar bli sliten och sist en spackelspade som passar i hinken när man öser ur spackel i ”bakformen”.

Slipnät för 360-system, rostfri mud pan och spackelspade på ett grått underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lintto1 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.