3 337 322 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Uppdatering - lite bökiga när man ska släppa på trycket men i övrigt gillar jag dem skarpt, bra kraft i dem, känns betydligt bättre än de motsvarande Bahcos jag har.D dilemma skrev:
Fortfarande nöjd mao
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Lite OT...M maria01 skrev:
De hade en plan om att ha samma priser i EU för något år sedan. Tror det funkade i 3 månader eller något, sedan var det mycket billigare att köpa från Tyskland igen.
De har roligare kampanjer i Tyskland också. Köpte en TPC18/4 Basic för typ 2000kr med ett 5,2 batter i höstas.
Förbrukning typ klingor och slippapper är väldigt mycket billigare i Tyskland. Jag brukar handla på Rubart.
Jag har beställt mycket från banggood, har i stort bara gott att säga.
Visst att någon vara kanske inte stämmer med beskrivningen eller är dåligt packad etc. Men det har alltid löst sig relativt smidigt med antigen kompensation, helt pengarna tillbaka, eller ny vara. Ibland kan det krävas lite engagemang för att de ska acceptera men oftast går det smärtfritt.
Ibland kan leveranstiderna vara väldigt långa, men tycker det blivit bättre också.
Edit:
Men man måste kolla vad man köper, en del saker håller hög klass medan vissa är riktig dåliga. Det går till viss del se i kommentarerna. ibland måste man engagera sig och läsa kommentarerna också, det verkar som lågt betyg riskerar att försvinna, så även en negativ kommentar med bra information kan ha 5 stjärnor... så finns alla nivåer på kvalité att vara observant på. Dock har jag flera gånger fått kompensation för saker jag tyckt hållt orimlig dålig kvalité, men det brukar kräva mer jobb än saker som gått sönder i leverans etc.
Visst att någon vara kanske inte stämmer med beskrivningen eller är dåligt packad etc. Men det har alltid löst sig relativt smidigt med antigen kompensation, helt pengarna tillbaka, eller ny vara. Ibland kan det krävas lite engagemang för att de ska acceptera men oftast går det smärtfritt.
Ibland kan leveranstiderna vara väldigt långa, men tycker det blivit bättre också.
Edit:
Men man måste kolla vad man köper, en del saker håller hög klass medan vissa är riktig dåliga. Det går till viss del se i kommentarerna. ibland måste man engagera sig och läsa kommentarerna också, det verkar som lågt betyg riskerar att försvinna, så även en negativ kommentar med bra information kan ha 5 stjärnor... så finns alla nivåer på kvalité att vara observant på. Dock har jag flera gånger fått kompensation för saker jag tyckt hållt orimlig dålig kvalité, men det brukar kräva mer jobb än saker som gått sönder i leverans etc.
Redigerat:
J JFrisk skrev:Jag har beställt mycket från banggood, har i stort bara gott att säga.
Igår hittade jag en liten, sliten, misshandlad och rostig plåthammare. Vad jag vet har jag inte någon som helst nytta av den heller? Men sedan när har det hindrat någon här? Jag hoppas att den blir kul att göra iordning och kanske bli använd en gång eller två därefter...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det där är väl en hammare för skomakareVidarH skrev: