LoweW
F fabian2000 skrev:
Har flera gånger märkt att jag saknat en korslaser och beställde en Bosch GCL 2-15 till bra pris.
Det finns säkert bättre som kostar mer men jämfört med ingen alls är den förhoppningsvis kanon.

[bild]
La 70kvm golvbjälkar med en sån, funkade riktigt bra! Syns också helt OK inomhus trots mycket ljusinsläpp utifrån.

• Gilla
fabian2000
  • Laddar…
Ett set av Torx-bitssatser för skruvdragare förpackat i plast, märkt med storlek H1/4xTT40, tillverkat i Taiwan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

R Robert-san01 skrev:
[bild]
Varför är T25:an kortare än resten? (eller vilken det nu är)
The OCD sense is tingling! Som en italiensk dallerspindel...

VidarH VidarH skrev:
Varför är T25:an kortare än resten? (eller vilken det nu är)
The OCD sense is tingling! Som en italiensk dallerspindel...
Gissar att det är dubbla rader med bits och att den T25'an i den övre raden bara halkat ner lite.

B Bonzo2000 skrev:
Gissar att det är dubbla rader med bits och att den T25'an i den övre raden bara halkat ner lite.
Detta är ju en jätteviktig fråga och jag lider av samma OCD. ;-)

Om du tittar på bitsen längst till höger så ser du att den är hel. Man skulle kunna anta att de andra inte har samma längd som den högra men då skulle de delarna vi ser över och under etiketten varit utformade på annat sätt.

• Gilla
Putte G...
  • Laddar…
M maglin skrev:
Detta är ju en jätteviktig fråga och jag lider av samma OCD. ;-)

Om du tittar på bitsen längst till höger så ser du att den är hel. Man skulle kunna anta att de andra inte har samma längd som den högra men då skulle de delarna vi ser över och under etiketten varit utformade på annat sätt.
Mjo, men det är ju bara bitsen längst till höger som är sexkantig så den verkar ju vara avvikande.

Jag väntar med spänning på att @Robert-san01 visar en bild på ett öppnat paket.
En annan förklaring kan ju annars vara att de är "Made in Tawan" (?).

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
Kvaliteten kan ju vara sisådär eftersom de verkar vara tillverkade av "Steell". =)

Så många frågor! Så lite svar! ;)

De Taiwanesiska barn arbetarna har inte haft full koll på slutkontrollen. T15 är lite kortare. Vet inte varför.:thinking:

En uppsättning bits för skruvdragare, där en bit märkt T15 är kortare än de andra.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Jag är troligtvis sist på hela forumet, men nu har även jag klickat hem dessa godingar:

Två uppfällda knivar med utbytbara blad varav en märkt Bosch Professional.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Cheesen och 9 till
  • Laddar…
Stort paket idag, GTA 3800 samt stödben.
Öppnad lång kartong med ny GTA 3800 sågbord och stödben i ett rörigt verkstadsutrymme.
Skapa konto
Bosch GTA 3800 arbetsbänk med stödben uppställd i ett rum under renovering, med synlig isolering och verktyg.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
nino och 14 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Jag är troligtvis sist på hela forumet, men nu har även jag klickat hem dessa godingar:

[bild]
Har fällkniven själv, gillar inte den modellen alls!
Förstår faktiskt inte varför dom blivit så populära. Bladet är alldeles för långt ifrån din hand för att man ska få bra kontroll över snittet.

• Gilla
hyggabus
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
Har fällkniven själv, gillar inte den modellen alls!
Förstår faktiskt inte varför dom blivit så populära. Bladet är alldeles för långt ifrån din hand för att man ska få bra kontroll över snittet.
Jag gillar den, det är ju mer tapetkniv/brytbladskniv än morakniv, tycker jag.
Vad skär du med din?

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag gillar den, det är ju mer tapetkniv/brytbladskniv än morakniv, tycker jag.
Vad skär du med din?
Primärt tejp/ wellpapp.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.