En Ryobi Multisängksåg blev det inköpt nu i veckan.
Skall bli spännande att testa, jag föreställer mig att den kommer ersätta fogsvansen och sticksågen för kapning av panel, skivsågning mm, och att sänkfuntionen kan komma till pass då jag skall såga ur en del av undergolvet i sommarhuset under köksskåpet som blivit rötat, uppenbarligen efter många års dropp....

Dock klarar den inte 45mm reglar tyvärr :/
1163557b.jpg

• Gilla
Lintto1 och 2 till
  • Laddar…
Halkat dit på dyra klistermärken igen. Och till er som tidigare klagat över dyra aluminium-profiler säger jag -Spik i foten! :sweat:
Men förhoppningsvis är det värt det :)
Arbetsbänk med ritningar, aluminiumprofiler och ett klistermärke med holografisk effekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Lintto1 och 3 till
  • Laddar…
LoweW
Använt Veiko snabbtvingarna hela dagen och kunde inte var mer nöjd! (y)

• Flera Veiko snabbtvingar i olika storlekar med röda handtag på en arbetsyta.
    Skapa konto
  • Gilla
nanowire och 6 till
  • Laddar…
Inte idag, men igår.

Prisvärt, blev mycket nöjd.
899:- på Jula.
1.5 Ah är väl inte imponerande, men med två batterier är det betydligt bättre än min nuvarande hitachi som knappt klarar en timma på fulladdat batteri.

En RYOBI 18V borrskruvdragare i förpackning med två 1.5 Ah batterier, presenterad på en hylla.
Skapa konto

• Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Äntligen kom Duabs sinkfräsaggregat in på lagret igen! Betydligt billigare än på någon annan hemsida jag har kikat på, inkl. Amazon.

Förstod dock inte att frässtålet ingick så jag köpte med två extra :p
Har du hunnit testa den något ännu? Var kan man köpa mallar för genomgående sinkar?

• Gilla
john.h
  • Laddar…
LoweW
B badtastex skrev:
Har du hunnit testa den något ännu? Var kan man köpa mallar för genomgående sinkar?
Inte än, hoppas på att hinna det i helgen! Har sett några mallar på amazon och banggood. Det är ju en rebrand så det finns många under andra namn som passar.

LoweW LoweW skrev:
Använt Veiko snabbtvingarna hela dagen och kunde inte var mer nöjd! (y)
Var beställde du dem?

• Gilla
john.h
  • Laddar…
PARKSIDE portabel bandsåg i förpackning på köksbänk, en julklapp till användaren.
Skapa konto

En sådan blev det idag. Behövdes inte gömmas bakom ett mjölkpaket då det ska bli julklapp till mig själv från min bättre hälft.

• Gilla
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
Inte ett Black Friday-köp eller någon annan kampanj heller. Bara en maskin jag ville ha och vet att jag har behov av inom kort när det skall göras lite hål i huset snart.

Batteridriven Boschhammare i blått och svart på ett träbord, modell GBH 18V-26.
Skapa konto

Valde batterimaskin den här gången eftersom jag vet av erfarenhet att uttag oftast inte finns där man behöver göra ett hål.

Ska bli roligt att använda den här mackapären!
//Ronnie

• Gilla
Damukk och 18 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Inte ett Black Friday-köp eller någon annan kampanj heller. Bara en maskin jag ville ha och vet att jag har behov av inom kort när det skall göras lite hål i huset snart.

[bild]

Valde batterimaskin den här gången eftersom jag vet av erfarenhet att uttag oftast inte finns där man behöver göra ett hål.

Ska bli roligt att använda den här mackapären!
//Ronnie
Köpte en likadan för ett par månader sedan. Än så länge supernöjd och gjort hål i allt som kommit i dess väg, inkl berg.

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Hoppade på tåget med 12V cirkel jag med, slog till när det var bra pris med batterier och laddare i början av veckan.
Leverans på 32h till ombud, vilket gör det lite extra kul när andra skyller på både jul och blackweek då det inte fått iväg paketet på närmare 2 veckor....:rolleyes:
Nyinköpt 12V Bosch verktygssats med borr och andra tillbehör i en verktygslåda.
Skapa konto

Spärringnycklarna som höjdes till Blackweek var tillbaka på normal nivå, dryga 800:- , och fick åka med hem dom också.
Ett set med spärrnycklar i olika storlekar ordnade i ett öppet fodral.
Skapa konto

Kändes väldigt smäckra och bra i handen, återstår om det är samma känsla efter att de har använts.
:cool:

• Gilla
  • Älska
FreQa och 13 till
  • Laddar…
vore najs om folk skrev vart det är köpt

M maria01 skrev:
vore najs om folk skrev vart det är köpt
Denna ovanför postades i tipstråden i måndags? tror jag det var.
Amazon.se kommer mitt köp ifrån. (y)

• Gilla
maria01
  • Laddar…
boschkenta
Jag har sagt det förut, men den lille sågen är kanon asså. Grattis till ett bra köp alla som klickade hem den :cool:

• Älska
  • Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.