3 348 543 läst · 16 528 svar
3349k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Medlem
· Stockholm
· 7 293 inlägg
En Ryobi Multisängksåg blev det inköpt nu i veckan.
Skall bli spännande att testa, jag föreställer mig att den kommer ersätta fogsvansen och sticksågen för kapning av panel, skivsågning mm, och att sänkfuntionen kan komma till pass då jag skall såga ur en del av undergolvet i sommarhuset under köksskåpet som blivit rötat, uppenbarligen efter många års dropp....
Dock klarar den inte 45mm reglar tyvärr :/
Skall bli spännande att testa, jag föreställer mig att den kommer ersätta fogsvansen och sticksågen för kapning av panel, skivsågning mm, och att sänkfuntionen kan komma till pass då jag skall såga ur en del av undergolvet i sommarhuset under köksskåpet som blivit rötat, uppenbarligen efter många års dropp....
Dock klarar den inte 45mm reglar tyvärr :/
Inte idag, men igår.
Prisvärt, blev mycket nöjd.
899:- på Jula.
1.5 Ah är väl inte imponerande, men med två batterier är det betydligt bättre än min nuvarande hitachi som knappt klarar en timma på fulladdat batteri.
Prisvärt, blev mycket nöjd.
899:- på Jula.
1.5 Ah är väl inte imponerande, men med två batterier är det betydligt bättre än min nuvarande hitachi som knappt klarar en timma på fulladdat batteri.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inte ett Black Friday-köp eller någon annan kampanj heller. Bara en maskin jag ville ha och vet att jag har behov av inom kort när det skall göras lite hål i huset snart.
Valde batterimaskin den här gången eftersom jag vet av erfarenhet att uttag oftast inte finns där man behöver göra ett hål.
Ska bli roligt att använda den här mackapären!
//Ronnie
Logga in
Skapa konto
Valde batterimaskin den här gången eftersom jag vet av erfarenhet att uttag oftast inte finns där man behöver göra ett hål.
//Ronnie
Köpte en likadan för ett par månader sedan. Än så länge supernöjd och gjort hål i allt som kommit i dess väg, inkl berg.P Pysslarn skrev:Inte ett Black Friday-köp eller någon annan kampanj heller. Bara en maskin jag ville ha och vet att jag har behov av inom kort när det skall göras lite hål i huset snart.
[bild]
//Ronnie
Hoppade på tåget med 12V cirkel jag med, slog till när det var bra pris med batterier och laddare i början av veckan.
Leverans på 32h till ombud, vilket gör det lite extra kul när andra skyller på både jul och blackweek då det inte fått iväg paketet på närmare 2 veckor....
Spärringnycklarna som höjdes till Blackweek var tillbaka på normal nivå, dryga 800:- , och fick åka med hem dom också.
Kändes väldigt smäckra och bra i handen, återstår om det är samma känsla efter att de har använts.
Leverans på 32h till ombud, vilket gör det lite extra kul när andra skyller på både jul och blackweek då det inte fått iväg paketet på närmare 2 veckor....
Logga in
Skapa konto
Spärringnycklarna som höjdes till Blackweek var tillbaka på normal nivå, dryga 800:- , och fick åka med hem dom också.
Logga in
Skapa konto
Kändes väldigt smäckra och bra i handen, återstår om det är samma känsla efter att de har använts.