3 352 483 läst · 16 544 svar
3352k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Är jättenöjd. Den klarar inte alla situationer men är extremt behändig i många situationer. Och som någon sa. Perfekt för att kapa skivor eller panel när man är på bygghandeln som någon annan skrev. Ångrar inte köpet.B konunge87 skrev:
Lätt, liten och behändig.
Min bygghandel har både klyv och kapsåg ståendes som man får låna. Perfekt åt mig som använder hyllplan 60x240 som salningar, ett snitt i klyven och 2 i kapen så går det in i bilen utan att fälla sätet
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Gick bort?P pleqtiz skrev:
Funkade inte det systemet, eller blir maskinen för tung? Har spanat på Dewalt flexivolt systemet, min personliga spaning är att 18v kommer ersättas av dessa flexivolt system hos alla tillverkare.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
På tok för tung.. batteriet väger mer än maskinen!Norrtull skrev:
Så det är som att ha en tegelsten på en 10,8v skruvdragare..
Jag kör endera 2ah,4ah slim eller 5ah batterier till denna!
Såhär ser den ut med Dewalts största 15ah batteri
Jag ser problemet.P pleqtiz skrev:
det va ett stadigt batteri vill jag säga.
Förstår att dom påstår att det blir samma kraft som i en nätdriven om det ska släpa på ett helt bilbatteri
Det enda användningsområdet för det batteriet ķan ju vara på en bordssåg/gersåg...2kgP pleqtiz skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Hobbysnickare
· skaraborg
· 341 inlägg
Ser ut som att någon skulle behöva tipsa om en bra förlängare om det ska gå att nå fram med det där paketet.P pleqtiz skrev:
Vilken märklig känsla bilden ger! Det ser ut som en grotesk missbildning, om man kan säga så.P pleqtiz skrev:
//Ronnie