K Krux skrev:
Kan varm rekommendera bacho satsen väldigt prisvärd och bra att ha med i verktygslådan
Samma här.
På Gekås tar dom 199:- för ett set.
Med denna bilden borde man kunna prismatcha på Bauhaus om dom har den, och då få den för 175:-

Bahco skruvnyckelset och spärrblocknyckelset i förpackningar på en butikshylla, prissatt till 199 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Chiippe och 2 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Samma här.
På Gekås tar dom 199:- för ett set.
Med denna bilden borde man kunna prismatcha på Bauhaus om dom har den, och då få den för 175:-

[bild]
De kan ju hävda att du inte kan bevisa att priset gäller just nu med en sådan bild men jag har lyckats prismatcha på Bauhaus våren 2021 med en screenshot från Gekås vårkampanj 2020 så omöjligt är det inte. :rofl:
 
J john.h skrev:
De kan ju hävda att du inte kan bevisa att priset gäller just nu med en sådan bild men jag har lyckats prismatcha på Bauhaus våren 2021 med en screenshot från Gekås vårkampanj 2020 så omöjligt är det inte. :rofl:
Det förstås, men man kan ju alltid uppmana dom att ringa Gekås och dubbelkolla.
 
Behövde byta en o-ring på kaffebryggaren, att beställa en med frakt hade kostat hälften av satsen från biltema. Tandläkarverktygen till höger behövde jag för att gräva ur fickludd och sågspån från mobilens laddkontakt, gick inte att få den att sitta kvar längre.


O-ringssats i rött fodral bredvid tandläkarverktyg på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 10 till
  • Laddar…
Jonas Persson
TeroM TeroM skrev:
Behövde byta en o-ring på kaffebryggaren, att beställa en med frakt hade kostat hälften av satsen från biltema. Tandläkarverktygen till höger behövde jag för att gräva ur fickludd och sågspån från mobilens laddkontakt, gick inte att få den att sitta kvar längre.


[bild]
Tips, fråga din tandläkare om de har någon sond över. De slits och kastas, men är fortfarande vassa och av mycket bättre kvalitet.
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Tips, fråga din tandläkare om de har någon sond över. De slits och kastas, men är fortfarande vassa och av mycket bättre kvalitet.
Jag rekommenderar inte att pilla i mobiltelefonens laddkontakt eftersom kontaktens kontaktbleck är oerhört känsliga. Då är det bättre med en tandpetare i plast med en liten krok längst ut.
 
  • Gilla
Big builder och 2 till
  • Laddar…
T Toddbertuzzi skrev:
Jag rekommenderar inte att pilla i mobiltelefonens laddkontakt eftersom kontaktens kontaktbleck är oerhört känsliga. Då är det bättre med en tandpetare i plast med en liten krok längst ut.
Jag rensar min en gång i veckan med en synål :s
 
  • Gilla
  • Haha
nino och 2 till
  • Laddar…
Jonas Persson
T Toddbertuzzi skrev:
Jag rekommenderar inte att pilla i mobiltelefonens laddkontakt eftersom kontaktens kontaktbleck är oerhört känsliga. Då är det bättre med en tandpetare i plast med en liten krok längst ut.
Sonden används lämpligen till annat än usb kontakten på mobilen. Mitt tips gällde var man får tag på ett bra verktyg, inte vad de ska användas till.

Tandläkarsonder är t ex ypperliga för att lossa o-ringar, speciellt små som sitter inne i hål.
 
  • Gilla
Toddbertuzzi
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Jag rensar min en gång i veckan med en synål :s
Jag spolar ur min kontakt med vatten vid behov.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
T Toddbertuzzi skrev:
Jag rekommenderar inte att pilla i mobiltelefonens laddkontakt eftersom kontaktens kontaktbleck är oerhört känsliga. Då är det bättre med en tandpetare i plast med en liten krok längst ut.

Eller bara en helt vanlig tandpetare utan någon krok, det fungerar prima för mig mig i alla fall.
 
  • Gilla
Toddbertuzzi
  • Laddar…
T Toddbertuzzi skrev:
Jag rekommenderar inte att pilla i mobiltelefonens laddkontakt eftersom kontaktens kontaktbleck är oerhört känsliga. Då är det bättre med en tandpetare i plast med en liten krok längst ut.
Jag har rört runt med både gem, nålar och tandpetare :crysmile: Funkar fortfarande som tur är!
 
U Utdelning skrev:
Jag har rört runt med både gem, nålar och tandpetare :crysmile: Funkar fortfarande som tur är!
Man kan kanske säga att luren fortfarande fungerar trots behandlingen, inte tack vare.:rofl:
 
  • Haha
Big builder och 1 till
  • Laddar…
Provade diverse olika metoder men skiten var hårt packad längst in. Gick bra att få ut med tandläkarvadprylennuheter och laddsladden snäpper fast igen.
 
Bordet fick tillökning.
 
  • Verktygstillbehör på ett arbetsbord med hålmönster: cylindriska aluminiumstångar och svarta fästen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Lintto1 och 9 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Det förstås, men man kan ju alltid uppmana dom att ringa Gekås och dubbelkolla.
Det kan man förstås försöka men Gekås har säkrat upp genom att skriva på hemsidan att kundtjänst inte svarar på frågor som handlar om priser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.