3 355 461 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Har hämtat hem lite traderaköp. Dels en till gipsautomat eftersom den förra brann upp.
Dels lite borrar till borrhammaren
Men framförallt den här smygvinkeln som jag betalade lite för mycket för eftersom jag tyckte den var så snygg. Det visade sig vara en Disston. Matchar bra med min Disston-vinkel!
Dels lite borrar till borrhammaren
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men framförallt den här smygvinkeln som jag betalade lite för mycket för eftersom jag tyckte den var så snygg. Det visade sig vara en Disston. Matchar bra med min Disston-vinkel!
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 389 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Saphir heter den och ska vara tysktillverkad enligt säljaren.. är smålik kellfris blandare så det återstår och se om det är något made in china instansat i den har vinklade järn upptill så man bara slänger på cementsäckarna så allt rinner ner i blandaren, kraftaxel med brytbult, ja det lär bli kul om den går av när blandaren är full :| . vi lär fylla den med frontskopa och sen lägga ut allt sen med planerskopa ala huddigJckssn skrev:
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Västerbotten
· 132 inlägg
Vad är det där för någe?
Vart får man tag i den?
Klockren!
Vart får man tag i den?
Klockren!
Medlem
· Västerbotten
· 132 inlägg
Dök upp i fruns facebookflöde. Det var en snubbe som gjort en tavla ur spillbitar av björk och teak. Hänger undanskymt i hans lilla snickeri så att inte hans fru ser den...
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 389 inlägg
Jag har faktiskt inte sett den ännu mer än på bilder. Hoppas få hem den i nästa vecka. Bordet är tiltbart så det verkar som att det inte var fastskruvat.nanowire skrev:
Räknar med att plocka isär den hur som helst och byta det som behöver bytas.
Förhoppningsvis var det bara stoppskruven(skymtar på bilden i bordets nerderkant) som ska hålla den i våg som var nedskruvadBjörn Melander skrev: