3 387 491 läst · 16 653 svar
3387k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 795 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 795 inlägg
Elektroniktokig
· Hallsberg
· 30 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 613 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 500 inlägg
Bra att böckerna kom fram! Varit så irriterad på DHL, packat 40-tal ordrar på måndagen, då vi hade långstängt över helgen. Så kommer inte DHL och hämtar som vanligt på eftermiddagen..Frustrator skrev:
Vi fick begära en extra hämtning, och den kom efter vi stängt, så på morgonen såg det ut som de inte hade hämtat och fått med paketen på de lastbilar som går ut i landet. Inte förens framåt lunch syntes det att de faktiskt kommit med. Ditt paket var ett av de som jag kollade hur det låg till med, då jag vet sedan tidigare att du får "över-natten-leveranser".. Men DHL levererade som förväntat fast det strulade. En stjärna till dem..
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 795 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 795 inlägg
Nä, en 9-5, är ju ruskigt trångt vid växellåda och hjälpram (är det väl). Jo, jag vet man kan snåla, men med tanke på att skruvarna brukar sitta stenhårt, särskilt efter 19 år, så ville jag ha Wera hex-plus som faktiskt gör skillnad. Tack för budgettipset ändå, passar egentligen sådana bilar bäst.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 500 inlägg
Var mest att jag verkligen kände igen mig i det hela =) Visste inte att det finns "korta" varianter.MultiMan skrev:
En sak jag fick erfara är att man bör se till att påfyllningspluggen går att lossa innan man öppnar avtappningspluggen =) Var rätt svettigt där när jag insåg att den satt som berget och inte ville lossa.
(Bytte oljan efter 18k mil, skulle aldrig behövas enligt serviceboken, men jag är glad att jag bytte ut den chokladmjölken som där var i)
Verktygstokig
· Halland
· 7 613 inlägg
Haha, ja jag var själv lite irriterad på dhls avsaknad av uppdateringar.jackt skrev:Bra att böckerna kom fram! Varit så irriterad på DHL, packat 40-tal ordrar på måndagen, då vi hade långstängt över helgen. Så kommer inte DHL och hämtar som vanligt på eftermiddagen..
Vi fick begära en extra hämtning, och den kom efter vi stängt, så på morgonen såg det ut som de inte hade hämtat och fått med paketen på de lastbilar som går ut i landet. Inte förens framåt lunch syntes det att de faktiskt kommit med. Ditt paket var ett av de som jag kollade hur det låg till med, då jag vet sedan tidigare att du får "över-natten-leveranser".. Men DHL levererade som förväntat fast det strulade. En stjärna till dem..
Sen vet jag inte om man ska be admin ta bort evidensen för att jag beställt så mycket så du har koll på mig (innan hustrun ser det)
Renoverare
· Uppsala
· 1 835 inlägg