Kity 636 plan- och rikthyvel på ett betonggolv i arbetsrum, med fokus på det röda skjutthandtaget och metallborden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Plan- och rikthyvel av märket Kity 636 placerad i en verkstadslokal med säkerhetsglasögon på arbetsyta.
Skapa konto

En ny för mig plan -och rikthyvel! Kity 636

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 11 till
  • Laddar…
Blev lite rolig ”bra å’ ha”-shopping i helgen :)

Verktyg och trämaterial på en arbetsbänk med skruvstäd och nyinköpta produkter i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Var och hämtade ut ett paket nu på lunchen från Proffsmagasinet. Lite pocket hole skruvar och dyckert. Kreg Pocket-Hole Screw Project Kit med olika storlekar av skruvar i en blå låda och två paket Rapid dyckert på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
Qjanto och 6 till
  • Laddar…
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Denna blev det idag.
Nytt släpvagnsköp parkerat utomhus på en solig dag.
Skapa konto

• Gilla
Tule54 och 12 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Denna blev det idag.
[bild]
Pris? Sugen på en kärra jag med.. fast med galler också då vi ska flytta och riva rätt mycket på huset.

W Willewonka skrev:
Pris? Sugen på en kärra jag med.. fast med galler också då vi ska flytta och riva rätt mycket på huset.
Jag gav 23000:- dom hade inga galler hemma så det kommer ev. senare.

Helgens panikinköp blev en ny skruvdragare. Var på landet för att bygga altan när batteriet brann på min Bosch som var minst 10år. Det finns bara en xlbygg i närheten med begränsat verktygssortiment, dessutom var allt billigare utplockat. Men jag fick tag på en Hikoki DS18DD 5AH - dessutom till 1990:- (priset som egentligen var för en med 3Ah batterierna). Har kört den i två dagar och det verkar vara en riktigt trevlig maskin!
Hikoki DS18DD 5AH skruvdragare med 5.0 Ah batteri på vit bakgrund, ersättning vid bygge av altan.
Skapa konto

• Gilla
Alltgår och 1 till
  • Laddar…
Tröttnade på dåliga kakelsågar blev en DeWalt KAKELSÅG, 250 MM, BENSTATIV D24000S idag. DeWalt kakelsåg på benstativ modell D24000S.
Skapa konto

• Gilla
fremax och 3 till
  • Laddar…
Den lille blå var lite ensam i sin låda, så det fick bli en med knack + lite fin-bits.

Verktygslåda med skuminsats anpassad för förvaring av en borr och tillhörande laddare.
Skapa konto

Batteridriven borrskruvdragare och bitsats i verktygslåda.
Skapa konto

Välfylld verktygslåda med diverse bits och bitshållare från Bosch mot en blå bakgrund.
Skapa konto

En verktygslåda med Bosch borr/skruvdragare, bitsset och laddare organiserade i skuminsatser.
Skapa konto

Nu är lådan mycket bättre utnyttjad

• Gilla
Tule54 och 9 till
  • Laddar…
fatsug fatsug skrev:
Själv köpte jag precis en låda motsvarande skruv på Biltema: [länk] Funkar utmärkt för pocket hole och kostar betydligt mindre (antar jag).
Tack för tipset! Ja, betydligt billigare är det, och skönt med torx som jag har massor av bits av.

J j.sjodelius skrev:
Den lille blå var lite ensam i sin låda, så det fick bli en med knack + lite fin-bits.

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

Nu är lådan mycket bättre utnyttjad
Visst är det eländigt att de säljer lådor med en massa tomma fack så att man måste köpa mer verktyg, skönt att du lyckades lösa det ;)

• Gilla
j.sjodelius
  • Laddar…
Det ligger en del ironi i att jag skaffar sånt här för att slippa tunga lyft :rolleyes:
Lyftbord och pallar på släpvagn för att minska tunga lyft i ett trädgårdsprojekt.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Gurgel och 12 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Det ligger en del ironi i att jag skaffar sånt här för att slippa tunga lyft :rolleyes:
[bild]
Ser att det finns precis lagom med plats i garaget för den nya klumpedunsen, bara att tippa in liksom

• Gilla
hyggabus
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Det ligger en del iron i att jag skaffar sånt här för att slippa tunga lyft
Sådär, fixade felstavningen

• Haha
  • Gilla
jonmo och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.