3 390 340 läst · 16 661 svar
3390k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
De där får du absolut ge ett omdöme om! Alltid tyckt de såg trevliga ut men för "snål" för och köpa med tanke på hur ofta jag behöver dem.Jimmu skrev:
En Bosch GLL 3-80P blev det här, med tillhörande extra sys-1 och teleskopstång.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 929 inlägg
En Milwaukee CID12, slagskruvdragare.
Har inte hunnit testa de på riktigt än men det verkar som de dämpar ljud riktigt bra.
Det är bra mottagning på radion och de sitter stadigt och bra på huvudet även om jag gör hastiga rörelser. Jag tror jag kommer att vara nöjd med dem.
Dessa är det förresten.
https://www.toolab.se/produkt/Peltor-Horselkapa-Horselskydd-HRXS7A-01
Mvh
Det är bra mottagning på radion och de sitter stadigt och bra på huvudet även om jag gör hastiga rörelser. Jag tror jag kommer att vara nöjd med dem.
Dessa är det förresten.
https://www.toolab.se/produkt/Peltor-Horselkapa-Horselskydd-HRXS7A-01
Mvh
Tog en okynnessväng till Fredells idag och fick med mig en stor låda P80 granat-papper till rotexen, ett ytterligare par skyddsglasögon (kan typ inte ha för många) samt lite olika mässingsprofiler för infällning i trä.
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Idag kom den - verktygsvagnen jag vart sugen på i mååånga år nu!
Och som grädde på moset och till min stora lycka så passar lådinsatserna från Teng Tools perfekt!!
De flesta verktygen hänger på tavlan, därav att det ser tomt ut men det får ni ha överseende ed
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och som grädde på moset och till min stora lycka så passar lådinsatserna från Teng Tools perfekt!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De flesta verktygen hänger på tavlan, därav att det ser tomt ut men det får ni ha överseende ed
Inget stort inköp men det känns viktigt; idag har jag köpt en Hultafors vinkelhake V 30 P. Med en felvisning på Max 0,03 grader är det en fantastisk skillnad mot mina "moderna" vinklar från Bacho vars enda fördel är att de är utformade så att de ligger kvar på arbetstycket, men inte fan är de vinkelräta!
Hultaforsaren var ju inte billig men värd varenda krona.
//Ronnie
Hultaforsaren var ju inte billig men värd varenda krona.
//Ronnie