Jag har en massa fönster som ska renoveras och har inte köpt något verktyg på flera veckor. Vad är det där för spännande?
 
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
@Hep speedheater ser det ut som :)
 
  • Gilla
Henningelvis
  • Laddar…
Idag ringde Schenker och berättade att dom hade paket till mig.
Trots att jag har schemat fyllt med jobb i en vecka, och därmed inte har tid att använda innehållet, kunde jag inte låta bli att slänga mig i bilen och åka och hämta lådan.
Man kan ju alltid packa upp för att få titta, klämma och känna lite...

Ny Makita geringssåg uppackad framför sin låda i ett hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Efter att tidigare under dagen ha sålt min Bosch GCM 8 SJL, kan jag bara konstatera att Makitan är GIGANTISK! (and I like it).

Edit: det var prio ett att posta här.
Prio 2: montera på klingan ;-D
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Lintto1 och 16 till
  • Laddar…
Fin som fan den där makita gersågen, har själv en sådan. Men tyvärr ska den säljas för en mindre nättare batteridriven gersåg. Men de tar verkligen emot att lägga upp på blocket :/
Någon i Stockholms området som vill köpa?;)
 
Marcusju Marcusju skrev:
Fin som fan den där makita gersågen, har själv en sådan. Men tyvärr ska den säljas för en mindre nättare batteridriven gersåg. Men de tar verkligen emot att lägga upp på blocket :/
Någon i Stockholms området som vill köpa?;)
Det finns ju köp och sälj här på BH. Lägg in en annons där så blir du nog av med den.

https://www.byggahus.se/forum/forums/saeljes-uthyres-skaenkes.72/
 
Fick hem en laddning frässtål från Wealden, ser ut att vara fina stål. Första men troligen inte sista gången jag handlar från dem.

Nya frässtål från Wealden i förpackningar på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
Nice! Gick det bra att handla fr wealden mtp Brexit?
 
B badtastex skrev:
Fick hem en laddning frässtål från Wealden, ser ut att vara fina stål. Första men troligen inte sista gången jag handlar från dem.

[bild]
Nä dom e skitbra, köper alla mina stål därifrån sedan några år tillbaka.
 
Blev ett Hultafors MST180 till kommande projekt, 1492:- på Bauhaus efter prisgaranti. Problemet är att ingenting är rakt med detta. :)
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
J john.h skrev:
Problemet är att ingenting är rakt med detta. :)
Rakt är det kanske men inte i lod eller våg ;) vilket man brukar upptäcka när man köper sådana prylar...
 
R roli skrev:
Rakt är det kanske men inte i lod eller våg ;) vilket man brukar upptäcka när man köper sådana prylar...
Sicket påhopp, jag har ojämna tak. :cool:
 
J john.h skrev:
Blev ett Hultafors MST180 till kommande projekt, 1492:- på Bauhaus efter prisgaranti. Problemet är att ingenting är rakt med detta. :)
Prisvärt!
Vad (var) matchade du emot?
 
J john.h skrev:
Blev ett Hultafors MST180 till kommande projekt, 1492:- på Bauhaus efter prisgaranti. Problemet är att ingenting är rakt med detta. :)
Du får gå efter visdomsorden "lite snett är också rakt"
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.