3 363 213 läst · 16 573 svar
3363k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Idag blev det ett gäng paket "TRALLSKRUV ESSVE DOLD ROSTFRI 4,8X60MM 250ST/FP" från Bauhaus.
Bauhaus pris på 829 kr/paket lockade däremot inte så jag prismatchade på Proffsmagasinet som har kampanj just nu vilket resulterade i det något mer lättsmälta 403,7 kr/paket
Bauhaus pris på 829 kr/paket lockade däremot inte så jag prismatchade på Proffsmagasinet som har kampanj just nu vilket resulterade i det något mer lättsmälta 403,7 kr/paket
Haha. Vet precis...M Manitoba skrev:
Bauhaus måste hata mig efter förra årets alla prismatchningar, där just olika sorters skruv från Essve var den största posten.
Fan, jag har aldrig fått igenom prismatchningar mot proffsmagasinet. Ett av villkoren i Bauhaus prisgaranti är ju att företaget du matchar mot ska ha en fysisk butik.M Manitoba skrev:
Det har dom stenkoll på i mitt närmaste Bauhuas...
Jag var också rädd för det, men efter att ha pratat med Proffsmagasinets kundtjänst (dom hade inte skruven i lager) så tipsade dom om Bauhaus prisgaranti just för att dom (Proffsmagasinet) faktiskt har en fysisk butik/showroom i Stockholm. Killen på Bauhaus sa att det duger, men det kan ju uppenbarligen skilja mellan butiker...Horgmo skrev:
Kilabergsvägen 4 i Hägersten i Sthlm har Proffsmagasinet en fysiskt butik.Horgmo skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Den texten ger intrycket av att de inte har ett lager där. Stämmer inte då jag fått flera beställningar i nutid som delats upp och vissa varor går från webblager och andra från butikslagret. Mao finns vissa varor bara i butiken. Beställde för två veckor sedan tre olika sågklingor och två fanns bara i butikslagret.K KjellTimell skrev:
Däremot kan jag förstå att de pga Corona inte vill ta in kunder just nu.
Renoverare
· Uppsala
· 1 814 inlägg