nanowire nanowire skrev:
Vad är det du antyder, att jag lider av någon form av tvingsbeteende?
Ja, men det är glädjande att du har skaffat verktyg att hantera det med
 
  • Haha
  • Gilla
Prodigys och 2 till
  • Laddar…
Alltgår Alltgår skrev:
Ja, men det är glädjande att du har skaffat verktyg att hantera det med
Tack. Jag jobbar på det.
 
  • Gilla
Alltgår
  • Laddar…
Jonas Persson
nanowire nanowire skrev:
Tack. Jag jobbar på det.
Håll bara fast så klarar du det.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
Idag blev det ett gäng paket "TRALLSKRUV ESSVE DOLD ROSTFRI 4,8X60MM 250ST/FP" från Bauhaus.

Bauhaus pris på 829 kr/paket lockade däremot inte så jag prismatchade på Proffsmagasinet som har kampanj just nu vilket resulterade i det något mer lättsmälta 403,7 kr/paket :)
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
M Manitoba skrev:
Idag blev det ett gäng paket "TRALLSKRUV ESSVE DOLD ROSTFRI 4,8X60MM 250ST/FP" från Bauhaus.

Bauhaus pris på 829 kr/paket lockade däremot inte så jag prismatchade på Proffsmagasinet som har kampanj just nu vilket resulterade i det något mer lättsmälta 403,7 kr/paket :)
Haha. Vet precis...
Bauhaus måste hata mig efter förra årets alla prismatchningar, där just olika sorters skruv från Essve var den största posten.
 
  • Gilla
Manitoba och 1 till
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Håll bara fast så klarar du det.
Det är inte lätt men jag kämpar på :strong::sweat:
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Haha. Vet precis...
Bauhaus måste hata mig efter förra årets alla prismatchningar, där just olika sorters skruv från Essve var den största posten.
Ja tjejen i kassan knorrade en del över hur mycket rabatt jag fick :)
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
M Manitoba skrev:
Idag blev det ett gäng paket "TRALLSKRUV ESSVE DOLD ROSTFRI 4,8X60MM 250ST/FP" från Bauhaus.

Bauhaus pris på 829 kr/paket lockade däremot inte så jag prismatchade på Proffsmagasinet som har kampanj just nu vilket resulterade i det något mer lättsmälta 403,7 kr/paket :)
Fan, jag har aldrig fått igenom prismatchningar mot proffsmagasinet. Ett av villkoren i Bauhaus prisgaranti är ju att företaget du matchar mot ska ha en fysisk butik.

Det har dom stenkoll på i mitt närmaste Bauhuas...
 
Horgmo Horgmo skrev:
Fan, jag har aldrig fått igenom prismatchningar mot proffsmagasinet. Ett av villkoren i Bauhaus prisgaranti är ju att företaget du matchar mot ska ha en fysisk butik.

Det har dom stenkoll på i mitt närmaste Bauhuas...
Jag var också rädd för det, men efter att ha pratat med Proffsmagasinets kundtjänst (dom hade inte skruven i lager) så tipsade dom om Bauhaus prisgaranti just för att dom (Proffsmagasinet) faktiskt har en fysisk butik/showroom i Stockholm. Killen på Bauhaus sa att det duger, men det kan ju uppenbarligen skilja mellan butiker...
 
  • Gilla
Lintto1 och 1 till
  • Laddar…
Horgmo Horgmo skrev:
Fan, jag har aldrig fått igenom prismatchningar mot proffsmagasinet. Ett av villkoren i Bauhaus prisgaranti är ju att företaget du matchar mot ska ha en fysisk butik.

Det har dom stenkoll på i mitt närmaste Bauhuas...
Kilabergsvägen 4 i Hägersten i Sthlm har Proffsmagasinet en fysiskt butik.
 
  • Gilla
Alltgår
  • Laddar…
K
Skärmdump av ett företags FAQ-sektion med information om butiksbesök i Stockholm under Covid-19.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jonas Persson
K KjellTimell skrev:
[bild]
Den texten ger intrycket av att de inte har ett lager där. Stämmer inte då jag fått flera beställningar i nutid som delats upp och vissa varor går från webblager och andra från butikslagret. Mao finns vissa varor bara i butiken. Beställde för två veckor sedan tre olika sågklingor och två fanns bara i butikslagret.

Däremot kan jag förstå att de pga Corona inte vill ta in kunder just nu.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
E erikssonjorgen skrev:
Jag har samma slip fast av märket Triton. Byggde också en flip-Top. Blev du lika glad som jag när alla tillbehören trillade ur sina fack vid rotering?
Hej!
Ursäkta sent svar, men visst blev jag också glad när allt ramlade ner. Vad tänker man på?:worried:
Mvh.
P-O
 
Med 8 stora och 5 små fönster som ska renoveras de närmaste åren kändes detta som en bra investering.
 
  • Verktygslåda med fönsterrenoveringsverktyg, inklusive en kittkniv och skrapa, ligger öppen på golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
fremax och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.