Mazen Mazen skrev:
[länk]

Men rackarns vad fort det mpste sålt slut?!

jag är ute efter ett precis sånt där!

arghhh...:mad:
 
P pianist skrev:
Men rackarns vad fort det mpste sålt slut?!

jag är ute efter ett precis sånt där!

arghhh...:mad:
Har satt köp stopp :oops:, så ingen fara att man missar detta kanon erbjudande :rolleyes:
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Jag vet inte hur det är med den där maskinen, men min Profi 160 måste köras liggande för att den ska få rätt smörjning. Kolla manualen!
Stämmer
 
Blev lite sugen, efter viss influencing av @FredrikR
Verkstadens första tångnyckel.
Tångnyckel med röda och blå handtag vid sidan av sin öppna förpackning på en ljus arbetsyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
John Karlsson och 8 till
  • Laddar…
Får väl fylla på med Knipex..
Dagens leverans från amazon.de..
 
  • Nya Knipex ErgoStrip universal avmantlingstång i förpackning på ett bord med två ölflaskor i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
MultiMan och 10 till
  • Laddar…
Är ergon den bästa om man ska skala kablar eller vad rekomenderar ni för tång?
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Får väl fylla på med Knipex..
Dagens leverans från amazon.de..
Jag måste säga att "verktygen" man skymtar i bakgrunden ser betydligt mycket mer intressanta ut...
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Är ergon den bästa om man ska skala kablar eller vad rekomenderar ni för tång?
Jag har alltid skalat med kniv, eller med den Lindström sidavbitare som bodde i fickan när jag jobbade som servicetekniker... Nu ska jag dra nätverkskabel i hela huset och tänkte det kunde vara värt att testa något nytt..
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
fatsug fatsug skrev:
Jag måste säga att "verktygen" man skymtar i bakgrunden ser betydligt mycket mer intressanta ut...
Ja, "colossal" har jag velat testa ett tag... Fanns tyvärr bara 6 stycken kvar på mitt systembolag...
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Är ergon den bästa om man ska skala kablar eller vad rekomenderar ni för tång?
Bacho 3518B är bra. Men gissar att Knipex är lika bra och lite till.
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
fatsug fatsug skrev:
Jag måste säga att "verktygen" man skymtar i bakgrunden ser betydligt mycket mer intressanta ut...
Lagunitas säger ett tränat öga?! :cool::beer:
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Får väl fylla på med Knipex..
Dagens leverans från amazon.de..
Den där är helt jäkla magisk. Bara tångnyckeln är bättre (relativt) .
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
Andningsskydd och filter på ett bord i en verkstad, med cykeldelar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu blir munskyddsdisciplinen i verkstan förhoppningsvis bättre.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]

Nu blir munskyddsdisciplinen i verkstan förhoppningsvis bättre.
Jag tittar faktiskt i detta nu efter att köpa en halvmask från Sundströms till mig själv och sambon. Vad skiljer SR 900 och SR 100? Det står att SR 900 är tillverkad av TPE/PP och SR 100 av silikon, men vad är det för praktisk skillnad, vad ska man välja? Huvudsyftet är att skydda från slipdamm, lite spraylim osv.

Jag har rätt stort huvud (brukar ha problem att hitta hjälmar och glasögon) så jag har tittat på L/XL-modellen av SR100 men det kanske är samma sak som L i SR 900 (båda är största storleken av tre i respektive serie).
 
Klaugust Klaugust skrev:
Jag tittar faktiskt i detta nu efter att köpa en halvmask från Sundströms till mig själv och sambon. Vad skiljer SR 900 och SR 100? Det står att SR 900 är tillverkad av TPE/PP och SR 100 av silikon, men vad är det för praktisk skillnad, vad ska man välja? Huvudsyftet är att skydda från slipdamm, lite spraylim osv.

Jag har rätt stort huvud (brukar ha problem att hitta hjälmar och glasögon) så jag har tittat på L/XL-modellen av SR100 men det kanske är samma sak som L i SR 900 (båda är största storleken av tre i respektive serie).
Storleken på masken har att göra med hur långt det är mellan haka och näsa. Så är om ditt huvud är stort runt om så är det inte säkert att du behöver den största masken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.