3 388 607 läst · 16 654 svar
3389k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 347 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 347 inlägg
Jag har alltid skalat med kniv, eller med den Lindström sidavbitare som bodde i fickan när jag jobbade som servicetekniker... Nu ska jag dra nätverkskabel i hela huset och tänkte det kunde vara värt att testa något nytt..T trojlee skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 347 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 527 inlägg
Jag tittar faktiskt i detta nu efter att köpa en halvmask från Sundströms till mig själv och sambon. Vad skiljer SR 900 och SR 100? Det står att SR 900 är tillverkad av TPE/PP och SR 100 av silikon, men vad är det för praktisk skillnad, vad ska man välja? Huvudsyftet är att skydda från slipdamm, lite spraylim osv.13th Marine skrev:
Jag har rätt stort huvud (brukar ha problem att hitta hjälmar och glasögon) så jag har tittat på L/XL-modellen av SR100 men det kanske är samma sak som L i SR 900 (båda är största storleken av tre i respektive serie).
Storleken på masken har att göra med hur långt det är mellan haka och näsa. Så är om ditt huvud är stort runt om så är det inte säkert att du behöver den största masken.Klaugust skrev:Jag tittar faktiskt i detta nu efter att köpa en halvmask från Sundströms till mig själv och sambon. Vad skiljer SR 900 och SR 100? Det står att SR 900 är tillverkad av TPE/PP och SR 100 av silikon, men vad är det för praktisk skillnad, vad ska man välja? Huvudsyftet är att skydda från slipdamm, lite spraylim osv.
Jag har rätt stort huvud (brukar ha problem att hitta hjälmar och glasögon) så jag har tittat på L/XL-modellen av SR100 men det kanske är samma sak som L i SR 900 (båda är största storleken av tre i respektive serie).