3 337 704 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
GCL är kombilaser.Jonas Persson skrev:
GLL är syftnings/linjelaser
GCL 2-15CG = G-Gewerblicher CL-combilaser 2 linjer/lodpunkter - 15m CG-ChargeableGreen
GLL 3-80 = G-Gewerblicher LL-LinienLaser 3 linjer - 80m
Gewerblicher betyder industriell.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Tack, då slapp jag googla vad denna treställiga förkortning betyder. Gewerbe är företag och gewerblich kommersiell enligt google.FredrikR skrev:
Kombi åsyftar att de kan visa både en punkt och en linje?
Renoverare
· Östergötland
· 76 inlägg
Har letat lite (rätt mycket) efter ett höj och sänkbart bord att köra runt mellan maskinerna i snickeriet. Och nu hittade jag ett bra bord på biltema, dock lite lågt med det löstes enkelt med en liten låda innan bordskivan åkte på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du ett artikelnummer på den där? Ser bra ut!Viktorcloetta skrev:
Det är trevliga bord. Har liknande från Witre, och åker med bitar på mellan maskinerna.Viktorcloetta skrev:
Medlem
· Stockholm
· 161 inlägg
19-3740Byurn skrev:
https://www.biltema.se/bil---mc/ver.../avlastningsvagnar/lyftvagn-300-kg-2000040249
Förstår inte riktigt, är det väldigt tunga bitar?mowatom skrev:
Som läsare / deltagare av denna tråd är jag självklart för all form av konsumtion / inköp Så menar inte att kritisera, men bara svårt att visualisera i detta fall
MIna kan nog ibland vara fyllda till maxvikten och lite till. Det är också smidigt med höj och sänk vid vissa maskiner, även om jag kan erkänna att det inte hissas allt för mkt upp/ner.D Daaaaaniel skrev: