3 337 192 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Jag köpte ett större antal från ett företag i England. Men har sett att de nu börjat säljas på Tradera också.R Rkarlsson skrev:Mycket trevligt. Den sista med karbinhaken var köpte du den?
Jag insåg när jag kom in i garaget att min nya bitssats trots sitt facila pris till 139 kr var för stor. För att passa i väskan med min nya skruvdragare. Men det är ett trevligt problem för då får man ju köpa en passande kasett för detta.
Funderar på att klicka hem en gul kofot med.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 114 inlägg
Hittade en julklapp åt mig själv, borde väl inte men man hittar inte deckel tillbehör i Finland varje dag:
Detta kan man ersätta det vertikala fräshuvudet med och så har man en liten vertikal kipphyvel istället för en fräs. Bra att ha till många typer av operationer.
Detta kan man ersätta det vertikala fräshuvudet med och så har man en liten vertikal kipphyvel istället för en fräs. Bra att ha till många typer av operationer.
Länge sedan jag bidrog med något här känns det som så därför är det kanske läge att visa upp dagens inköp? Det blev en sådan här:
I jämförelse med snickeriverktyg och -maskiner inte den roligaste grejen att köpa kan jag tycka men vet ju hur stor nytta jag haft av min gamla krysslaser från Harald Nyborg.
Boschen bidrar med — förutom bättre kvalitet, skarpare linjer och bättre funktioner i stort — lodpunkter vilket jag saknat då och då.
Blev tvungen att slå till idag då Hornbach säljer ut en massa varor som ska utgå till halva priset; närmsta varuhus låg i Borås och de hade bara fyra kvar, i Göteborg var den helt slut.
Eftersom Borås är ett riktigt Covidnäste tydligen ringde jag och fick krysslasern undanlagd — sedan kunde jag hämta ut och betala vid servicedisken med hjälp av en suveränt bussig och hjälpsam tjej som jag tror hette Amanda och slapp trängseln i butiken.
Önskar er alla en god fortsättning och ett gott slut på året!
//Ronnie
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I jämförelse med snickeriverktyg och -maskiner inte den roligaste grejen att köpa kan jag tycka men vet ju hur stor nytta jag haft av min gamla krysslaser från Harald Nyborg.
Boschen bidrar med — förutom bättre kvalitet, skarpare linjer och bättre funktioner i stort — lodpunkter vilket jag saknat då och då.
Blev tvungen att slå till idag då Hornbach säljer ut en massa varor som ska utgå till halva priset; närmsta varuhus låg i Borås och de hade bara fyra kvar, i Göteborg var den helt slut.
Eftersom Borås är ett riktigt Covidnäste tydligen ringde jag och fick krysslasern undanlagd — sedan kunde jag hämta ut och betala vid servicedisken med hjälp av en suveränt bussig och hjälpsam tjej som jag tror hette Amanda och slapp trängseln i butiken.
//Ronnie
För er som vill hugga så finns det kvar på reahyllan på Hornbach i Botkyrka/Alby. 1-2stativ, någon laser och lite digitala vattenpass.P Pysslarn skrev:Länge sedan jag bidrog med något här känns det som så därför är det kanske läge att visa upp dagens inköp? Det blev en sådan här:
[bild]
//Ronnie
Det priset är redan borta :/P Pysslarn skrev:Länge sedan jag bidrog med något här känns det som så därför är det kanske läge att visa upp dagens inköp? Det blev en sådan här:
[bild]
//Ronnie
Det verkar som att varor som är utgående inte säljs via nätet utan bara på varuhusen. Jag följde en länk i en annan tråd här på forumet och hittade lasern med nedsatt pris på Hornbachs hemsida men med besked att den var slutsåld i Göteborg som är mitt förvalda varuhus. Valde istället Hornbach i Borås och då fanns den där — det var bara att ringa och hoppa i bilen direkt!Ramnemark skrev:
Blev en trist men lönsam resa Varberg-Borås t o r under eftermiddagen!
//Ronnie
Suktat efter fräsen ett tag sen höjdes priset lagom till black friday men nu orka jag inte vänta på lägre pris. Fick presentkort från facket på jula och då fick det bli en slip med.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto