3 355 659 läst · 16 551 svar
3356k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Alltså det här var verkligen inget som stod på min inköpslista egentligen, och inte har jag direkt plats för den heller... kan konstatera att det blir som det blir när det inte blev som man tänkte, eller nåt.
Och vad jag ska ha den till? Jaadu.... jodå så att ehh.... Bättre att ha än att inte ha?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och vad jag ska ha den till? Jaadu.... jodå så att ehh.... Bättre att ha än att inte ha?
Var i behov av en golvlampa, då jag kunde plocka ihop en egen på stativ grån Ru
sta för typ samma pengar som två golvlampor från Biltema så blev det så.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hur är stativet? går det att vika ihop fötterna? vi har skaffat kamin i växthuset så infravärmen ska bort, men det vore bra att ha infravärmen på stativ så man kan ta fram den till olika platser.
Husägare
· Eskilstuna
· 75 inlägg
Verktygstokig
· Norrbotten
· 836 inlägg
Dagen blev inte som planerat, på ett bra sätt! Kortfattat så råkade det bli ett inköp (om det fortsätter behöver jag gå på stuvningskurs hos frustrator), spånsug och bordssåg Sågen behöver lite kärlek efter att ha stått i ett ouppvärmt förråd, och en ny kontakt för att kunna köras hemma.
Så mycket för att få mer plats med en friggebod... Men nu har jag en stadig såg!
Behöver kompletter med en klyvkniv och helst även något skydd över klingan, får fråga google hur bred klyvkniven ska vara jämfört med klingan
Så mycket för att få mer plats med en friggebod... Men nu har jag en stadig såg!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Behöver kompletter med en klyvkniv och helst även något skydd över klingan, får fråga google hur bred klyvkniven ska vara jämfört med klingan
För er som köpt snöskyfflar kan jag annars rekommendera dem till samma ändamål. Kanske inte snösläden, men en sånhär https://www.biltema.se/fritid/tradg...7itTBcLQaHTEzrDkxpGxNiyITbH8FS6xoC5jsQAvD_BwEFredrikR skrev:
Erbjöd grabben 10 öre per äpple till komposten och 1 kr per fint äpple till köket. Lätt värt femtilappen bara för att han kom på idén att skrapa ihop allt med snöskyffeln istället för att krångla med krattor som äpplena fastnar i.