3 355 224 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Precis, det är ju väldigt gediget, men troligen mer för rotationslaser när man mäter differensen?RmK_71 skrev:Jag har samma funderingar faktiskt. Har packat upp den, frågan är om jag får returnera den. Köpte den på K-Rauta.
699:- är väl inget jättepris. Men som du säger, lite knölig att få rätt. Hade gärna sätt en gängad stång med vev där man kunde köra finliret. De har en sån med, men då kostar den 1000:- till.
Men behöver jag ett stativ att parkera en attackhelikopter, så har jag det
Det är BM-1 jag har idag som jag använt för att få till raka spikrader på panelen
Det borde ge dig lite justermån, https://www.proffsmagasinet.se/lase...ch-adaptrar/bosch-bm-1-universalfaste-cq57009
Bra idé. Om den hade haft 5/8" gärna undertill på foten så kunde man haft den till finliret. Men jag vet inte om den har nån gänga undertill. Min krysslaser (GLL 2-20) har både 1/4 och 5/8 fäste.richardtenggren skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Bytte Hitachiverktygsparken mot Makita. Så nu har det blivit duktigt med inköp .
Makita DJV181Z Sticksåg
Makita DFF484RTJ Borrskruvdragare
Makita DTD171Z Slagskruvdragare
Makita DTM51Z. Multimaskin
Makita DGA506Z Vinkelslip
Makita DJR187Z Tigersåg
Makita DJV181Z Sticksåg
Makita DFF484RTJ Borrskruvdragare
Makita DTD171Z Slagskruvdragare
Makita DTM51Z. Multimaskin
Makita DGA506Z Vinkelslip
Makita DJR187Z Tigersåg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Kapprustningen fortsätter!!!
Idag har jag hämtat ut tre paket som jag längat efter några dagar.
Ett stort och ett litet från Hyvlar.se:
Sex stycken trehundramillimeters parallelltvingar från Ehoma samt en Glübot.
I det mellanstora paketet som våra tyska vänner på Fine-Tools noggrant packat och skickat låg det:
Dels ett set med träborr i halvmillimeters steg från Famag och dels den här lilla juvelen:
En hundrafemtiomillimeters kombinationsvinkel från Starret med blad i satin chrome finish. Jippiiie!!!
Nu är jag så där lite extra glad igen!
Ha en skön helg.
//Ronnie
Idag har jag hämtat ut tre paket som jag längat efter några dagar.
Ett stort och ett litet från Hyvlar.se:
Logga in
Skapa konto
Sex stycken trehundramillimeters parallelltvingar från Ehoma samt en Glübot.
I det mellanstora paketet som våra tyska vänner på Fine-Tools noggrant packat och skickat låg det:
Logga in
Skapa konto
Dels ett set med träborr i halvmillimeters steg från Famag och dels den här lilla juvelen:
Logga in
Skapa konto
En hundrafemtiomillimeters kombinationsvinkel från Starret med blad i satin chrome finish. Jippiiie!!!
Nu är jag så där lite extra glad igen!
Ha en skön helg.
//Ronnie
Är så bortskämd med den eminenta emballeringen av försändelser från Hyvlar.se att jag helt glömde nämna hur stiligt och förtroendeingivande Glübotten var förpackad.jackt skrev:
Är det du som ligger bakom @jackt, så har du överträffat dig själv den här gången!
//Ronnie