Garageröj hos svärmor del 4?
En äldre slipmaskin av märket TKE-motor på ett garagegolv, med borstsats och dammskydd, omgiven av verktyg och en dammsugare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
-druvan och 7 till
  • Laddar…
j.erkers
Ska vi byta svärmor? Min har skumgummi i sitt förråd...

• Haha
  • Gilla
hyggabus och 3 till
  • Laddar…
J Janzzon skrev:
Äntligen klar med arbetsbilen[bild]
Var har du cirkelsågen? ;):D

nikasp
L Lovan83 skrev:
Fascinerande, jag tycker de är fantastiskt bra. De håller väldigt länge och har precis rätt passform för skruvarna(essve). Jag använder de dock enbart i slagskruvdragaren med en wera hållare. Visst tyckte jag att Wera var en aning bättre men hellre tre kwb än en Wera bits ;) (Annars är nog makita impact gold de jag helst skulle använt)
Har skruvat ganska mycket i helgen med samma budgetskruv från Byggmax och Bosch bits funkade ljusår bättre. Men Essve som jag föredrar men inte skruvar överallt har nog bättre toleranser och passform. Brukar klara mig otroligt länge med samma bits T20, T25 och T30 med Essve-skruv.

13th Marine 13th Marine skrev:
Hittade motorns bruksanvisning på julas hemsida, 10W30 verkar bäst, tur jag har lite sånt från förra paddan.
Jag har inte hunnit provköra ännu. Ska dubbelkolla oljan, bra att du hittade det. Ska kolla att jag också har rätt.

ullberg
FredrikR FredrikR skrev:
Garageröj hos svärmor del 4?
[bild]
ser trevlig ut - synd att motorn är kef(f) ;)

/U

• Gilla
  • Haha
jonmo och 2 till
  • Laddar…
L Lovan83 skrev:
Fascinerande, jag tycker de är fantastiskt bra. De håller väldigt länge och har precis rätt passform för skruvarna(essve). Jag använder de dock enbart i slagskruvdragaren med en wera hållare. Visst tyckte jag att Wera var en aning bättre men hellre tre kwb än en Wera bits ;) (Annars är nog makita impact gold de jag helst skulle använt)
Fast de kostar inte en tredjedel Wera tyckte jag det såg ut som när jag sist passerade kassan på Byggmax, 30-40 kr eller så styck för guldfärgade kwb.

LoweW
Behövde printa några smådetaljer för kabeldragningen i mediaskåpet och den gamla 3D-skrivaren gav upp. Så det fick bli en mindre, mer skrivbordsvänlig skrivare :geek:

• Ny mindre 3D-skrivare på skrivbord med nyligen utskriven figur och filamentrulle.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Wirre740 och 5 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Behövde printa några smådetaljer för kabeldragningen i mediaskåpet och den gamla 3D-skrivaren gav upp. Så det fick bli en mindre, mer skrivbordsvänlig skrivare :geek:
Vad får man ge för en sån?
(hoppas jättemycket, så man inte får några dumma idéer)

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
LoweW
C Chentin skrev:
Vad får man ge för en sån?
(hoppas jättemycket, så man inte får några dumma idéer)
Mer än jag vill erkänna. Väldigt rolig och lätt att använda dock, väl värt det för mig!

• Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Mer än jag vill erkänna. Väldigt rolig och lätt att använda dock, väl värt det för mig!
Ändå billigare än vad jag hade gissat på. Nu blev jag lite sugen. *suck* :D

• Gilla
LoweW
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Visst är den riktigt kass och inget du rekommenderar någon att köpa? ;)

• Haha
  • Gilla
hyggabus och 3 till
  • Laddar…
LoweW
R Robert-san01 skrev:
Precis så ;)

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Och det som du vill ”skriva ut” är större än 120*120*120 så den är inget att ha ;):thinking::rolleyes:

LoweW LoweW skrev:
Precis så ;)
Har aldrig ägt en 3D skrivare men tänkte köpa en till mig själv i julklapp. Har kollat på Prusa. Vet inte riktigt varför men jag får en bra känsla av Josef Prusa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.