3 333 763 läst · 16 497 svar
3334k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Har skruvat ganska mycket i helgen med samma budgetskruv från Byggmax och Bosch bits funkade ljusår bättre. Men Essve som jag föredrar men inte skruvar överallt har nog bättre toleranser och passform. Brukar klara mig otroligt länge med samma bits T20, T25 och T30 med Essve-skruv.L Lovan83 skrev:Fascinerande, jag tycker de är fantastiskt bra. De håller väldigt länge och har precis rätt passform för skruvarna(essve). Jag använder de dock enbart i slagskruvdragaren med en wera hållare. Visst tyckte jag att Wera var en aning bättre men hellre tre kwb än en Wera bits (Annars är nog makita impact gold de jag helst skulle använt)
Fast de kostar inte en tredjedel Wera tyckte jag det såg ut som när jag sist passerade kassan på Byggmax, 30-40 kr eller så styck för guldfärgade kwb.L Lovan83 skrev:Fascinerande, jag tycker de är fantastiskt bra. De håller väldigt länge och har precis rätt passform för skruvarna(essve). Jag använder de dock enbart i slagskruvdragaren med en wera hållare. Visst tyckte jag att Wera var en aning bättre men hellre tre kwb än en Wera bits (Annars är nog makita impact gold de jag helst skulle använt)
Mer än jag vill erkänna. Väldigt rolig och lätt att använda dock, väl värt det för mig!C Chentin skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg