Cirkelsåg med tillbehör.
Cirkelsåg i förpackning bredvid ett vinkelmått på en arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
RmK_71 och 8 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Cirkelsåg med tillbehör.
[bild]
Något erbjudande?
 
Nje, inte direkt. Det var bara dags och den har fått med sig gott omdöme härifrån bland annat, så det fick bli som det blev.
 
Äntligen klar med arbetsbilen Organiserat utrymme i arbetsbil med verktyg och förvaringslådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
PeterJeffrey och 21 till
  • Laddar…
J Janzzon skrev:
Äntligen klar med arbetsbilen[bild]
Ser ut som du hade kunnat behöva en skruvdragare eller två till
 
  • Haha
Immobil
  • Laddar…
J Janzzon skrev:
Äntligen klar med arbetsbilen[bild]
vad är det jobbar med?
 
J Janzzon skrev:
Äntligen klar med arbetsbilen[bild]
Snyggt... önskar kunna göra samma i Volvon :p
 
nanowire nanowire skrev:
En liten pistol för 23 gauge-stift. Tror den blir smidig för små förvaringsprojekt och liknande, Adam Savage-style :D

Hålen syns knappt.
[bild] [bild]
Vad heter modellen?
Var köpte du den?
 
Det är en begagnad Senco finish pro 10, vet att Makita och Hikoki tex har modeller också samt några billigmärken i usa.
 
P Plåtbob skrev:
vad är det jobbar med?
El, Vent, mindre snickeri
 
Niklasloow Niklasloow skrev:
Ser ut som du hade kunnat behöva en skruvdragare eller två till
Ja nu när du seger det
 
J Janzzon skrev:
El, Vent, mindre snickeri
Aha:)
 
Klaugust Klaugust skrev:
Köpte en liten billig markvibrator på Jula. Kostade 3500, nedsatt från 5000. Kampanjen finns kvar i typ en vecka till. Har kollat Blocket lite men det finns knappt några kvalitetsditon begagnade till rimligt pris.

Vi får se om den håller ihop till mina små trädgårdsprojekt. Eftersom vi ska göra projekten lite pö om pö och mest gångar och mindre uteplatser tror jag det duger bra med en mindre modell. Ska man göra nått mer rejält får man väl hyra en större eller köra tunnare lager fler gånger istället.

Kvalitetsmässigt får man väl vara nöjd om den håller ihop till 10 tillfällen, då har den typ betalat sig jämfört med att hyra och gisslet att hämta och lämna.

[bild]

Avlivade rem nummer två idag efter 2h paddandes...
Lämnade tillbaka den på Bauhaus och fick pengarna tillbaka, och hade 50min tillgodo på julas erbjudande.

Så nu står jag med en Stanley istället.
Har du hunnit använda den?
Vad körde du för olja? Sae 30?
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Avlivade rem nummer två idag efter 2h paddandes...
Lämnade tillbaka den på Bauhaus och fick pengarna tillbaka, och hade 50min tillgodo på julas erbjudande.

Så nu står jag med en Stanley istället.
Har du hunnit använda den?
Vad körde du för olja? Sae 30?
Hittade motorns bruksanvisning på julas hemsida, 10W30 verkar bäst, tur jag har lite sånt från förra paddan.
 
nikasp nikasp skrev:
Handlar blandat på Bauhaus, Hornbach och Byggmax samt sågen nära vårt torp. Köpte lite premium T20-torxbits nyss. Lätt överdrivet var de som smör. Dyra för Byggmax och var något slags titaniumsuperduper med säljande färgsättning. Helt kass, aldrig kört slut på bits så snabbt :)

[bild]
Fascinerande, jag tycker de är fantastiskt bra. De håller väldigt länge och har precis rätt passform för skruvarna(essve). Jag använder de dock enbart i slagskruvdragaren med en wera hållare. Visst tyckte jag att Wera var en aning bättre men hellre tre kwb än en Wera bits ;) (Annars är nog makita impact gold de jag helst skulle använt)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.