3 333 190 läst · 16 497 svar
3333k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 096 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 584 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 096 inlägg
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 360 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 360 inlägg
Ändå rätt generöst med alternativ jämfört med många gamla växellåds-pelarborrar. Jag har funderat på vfd(har en liggandes) på min pelarborr men jag kommer ändå inte ifrån att byta utbytesdreven fram och tillbaka så jag har inte haft någon större motivation att koppla in den.Dan_Johansson skrev:
En GCM 8 SJL som någon köpt för att såga lite trall och bygga vindskydd till takterrass ( lägenhet mitt i stan). Nyskick, om än lite "spånig". Till och med klingan. 1500 spänn, och då fick jag med kvittot.
Tydligen tyckte frun att sågen inte passade så bra i klädkammaren (enligt uppgift).
Hoppas att jag inte blir allt för missnöjd. 😅
Tydligen tyckte frun att sågen inte passade så bra i klädkammaren (enligt uppgift).
Blir du det så hör av dig. Jag ställer upp och tar hand om sågen åt dig... 🤪K Kardan79 skrev:En GCM 8 SJL som någon köpt för att såga lite trall och bygga vindskydd till takterrass ( lägenhet mitt i stan). Nyskick, om än lite "spånig". Till och med klingan. 1500 spänn, och då fick jag med kvittot.
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 309 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 309 inlägg
Håller med den där frun, inte passar en sån i klädkammaren, där har man ju vhs-samlingen.K Kardan79 skrev:
och för att för en gång skull hålla mig till ämnet så har jag handlat på mig en begagnad kupevärmare som är tänkt att värma verkstaden med i vinter. Ska bli spännande att se om jag köpt för stor maskin eller inte .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder