mexitegel mexitegel skrev:
Nu ska jag bara hitta något trångt ställe att skruva på 😀.

[bild]
FC är så jädra bra. Och vill jag säga, den lilla 12V är verkligen ett komplement till en större 18V. Jag använder båda hela tiden ofta vid samma aktivitet men till olika saker.

• Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Jonas Persson
MathiasS MathiasS skrev:
FC är så jädra bra. Och vill jag säga, den lilla 12V är verkligen ett komplement till en större 18V. Jag använder båda hela tiden ofta vid samma aktivitet men till olika saker.
Instämmer till fullo! Den klarar mycket mer än man tror. Batteriet töms snabbt vid stora laster, men den orkar det mesta.

• Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Q
mexitegel mexitegel skrev:
Nu ska jag bara hitta något trångt ställe att skruva på 😀.

[bild]
Jag köpte min när jag renoverade köket. Blev så nöjd när jag påbörjade projetet, det blev många moment där man hade fått slita mycket mer för att få till det, eller tom misslyckas utan FCn och dess tillbehör.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Q Qjanto skrev:
ller tom misslyckas utan FCn och dess tillbehör.
Tycker man hela tiden undrar hur i hela friden man klarade sig innan FC uppfanns…..

….och så får man plötsligt dejavus med flera 1/4” förlängare efter varandra eller tre bithållsre i serie, eller en bit man försöker vrida på med en skiftnyckel på något trångt ställe. Men inte nu längre!

• Gilla
Solvskaftet och 3 till
  • Laddar…
ullberg
Inte dagens köp då den kom för en tid sedan. Oavsett: nu redo för december!

En adventskalender från Wera Tools med en bild på jultomten som åker snowboard, med en säck fylld med leksaker och verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

(Såg för övrigt att verktygsvaruhuset hade drive på dessa, ingen mosterrabatt men kanske läge för andra som är intresserade att köpa)

/U

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Men va f-n, åker Wera-tomten haschpulka? 😂

• Haha
  • Wow
  • Gilla
Mange_64 och 8 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Inte dagens köp då den kom för en tid sedan. Oavsett: nu redo för december!

[bild]

(Såg för övrigt att verktygsvaruhuset hade drive på dessa, ingen mosterrabatt men kanske läge för andra som är intresserade att köpa)

/U
Min kom idag, från Amazon som hade 100:- rabatt vid köp över 400:- förra veckan.
En adventskalender från Wera Tools med en bild av en snowboardåkande tomte som håller en säck full av verktyg och leksaker.
Skapa konto

Airmee levererade nyss, 22:20. 😇

• Gilla
FreQa och 5 till
  • Laddar…
Blev ett multiverktyg, vet inte riktigt hur man använder den men det ger sig väl.

Hand som håller ett rött och svart multiverktyg från märket Meec Tools framför en beige vägg.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Kardan79 och 9 till
  • Laddar…
J Jernhand skrev:
vet inte riktigt hur man använder den men det ger sig väl
Börja med att sätta i lämpligt blad och greppa den ordentligt, så är du en bra bit på väg.

• Haha
  • Gilla
FreQa och 4 till
  • Laddar…
Efter det så tar du med den till allt du ska göra för det finns en plats och ett användningsområde för den nästan överallt 👍

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Blev med bänkslip igår. Ägnat förmiddagen åt en mobil liten station. 🥰

Rätt imponerad av hur mjuk den går. Återstår o se om jag kommer bränna mina hyvelstål & stämjärn

Tormekslipen blir förhoppningsvis uppsatt på transferlistan snart!

Slutmonterad Bosch bänkslipmaskin på en träbänk i en verkstad med olika verktyg och fästanordningar synliga i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
LeMatt och 14 till
  • Laddar…
B Bomba skrev:
Blev med bänkslip igår. Ägnat förmiddagen åt en mobil liten station. 🥰

Rätt imponerad av hur mjuk den går. Återstår o se om jag kommer bränna mina hyvelstål & stämjärn

Tormekslipen blir förhoppningsvis uppsatt på transferlistan snart!

[bild]
Snyggt. Var köpte du det svarta stödet?

ullberg
Närbild på en Verkotec-borrjigg installerad på ett arbetsbord, med märkningen "MADE IN GERMANY" intill justeringsskruvar.
Skapa konto

…gissar tyvärr inte helt gratis

• Ledsen
SvanteC
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
[bild]

…gissar tyvärr inte helt gratis
Bomba är sponsrad;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.