Anders 1920-tal Anders 1920-tal skrev:
En sicar top 5 bandsåg. Alla italienare kan ju inte vara i karantän... hade önskat att det fanns en småländsk baxarsekt. Var sjukt tung att få av
Kanske dax att starta en Blekinge-sekt. :thinking:

Anders 1920-tal
Immobil Immobil skrev:
Kanske dax att starta en Blekinge-sekt. :thinking:
absolut är gärna med

stigen stigen skrev:
Ola!

Är detta billigt?
Sernbrants

[bild]
TackJag köpte.
Men jag har mer åtgång till 500an

• Gilla
stigen
  • Laddar…
A
Viktorcloetta Viktorcloetta skrev:
Vi fick också en leverans i veckan från Arlöv/Österrike.

[bild] [bild]
Härligt! Jag har haft en 975:a, grymt trevlig såg. Bytte dock till en 400x-motion, då vi numera nästan bara sågar 2100x2800 skivor. Väntar på leverans från Österrike i veckan,hoppas Schenker lyckas bättre än förra gången. Min maskin blev klar i måndags, i tisdags stängde de ner fabriken....:cry:

P
mowatom skrev:
Härligt! Jag har haft en 975:a, grymt trevlig såg. Bytte dock till en 400x-motion, då vi numera nästan bara sågar 2100x2800 skivor. Väntar på leverans från Österrike i veckan,hoppas Schenker lyckas bättre än förra gången. Min maskin blev klar i måndags, i tisdags stängde de ner fabriken....:cry:
Men vad surt, Jag har oxå en maskin på g ifrån dom som ska komma i maj, så den står väll mitt på fabriksgolvet.. nåja bara o vänta då!

P
stigen stigen skrev:
Ola!

Är detta billigt?
Sernbrants

[bild]
Tack för tipset! impulsköpte en av grejjerna där :oops::rolleyes:

A
P pleqtiz skrev:
Men vad surt, Jag har oxå en maskin på g ifrån dom som ska komma i maj, så den står väll mitt på fabriksgolvet.. nåja bara o vänta då!
Ajdå, ja så kan det kanske vara...Vi får hoppas att de kan dra igång inom kort igen oavsett. Reservdelar ska iaf kunna skickas, så det är ju bra!

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
Det lönar sig att klaga (eller skriva ett snällt brev) så en ny "förbättrad" Hultafors penna kom med dagens post!
En ny röd Hultafors snickarpenna ligger på ett mönstrat bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den förra åkte stiften in då de inte låstes fast.

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Det lönar sig att klaga (eller skriva ett snällt brev) så en ny "förbättrad" Hultafors penna kom med dagens post!
[bild]
Den förra åkte stiften in då de inte låstes fast.
Vart klagade du?

Har typ 4st sådana med samma problem.

Han skrev väl ett brev med den dåliga pennan. Ingen kunde läsa det och skickade honom en ny...

• Haha
  • Gilla
ceson och 10 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Vart klagade du?

Har typ 4st sådana med samma problem.
Intressant, har 3 pennor med samma problem. Har Hultafors gjort någon ändring alltså?

H helldisk skrev:
Intressant, har 3 pennor med samma problem. Har Hultafors gjort någon ändring alltså?
Jo de sa så i brevet i varje fall. Brevet adresserades till tillverkaren.

raveper raveper skrev:
Han skrev väl ett brev med den dåliga pennan. Ingen kunde läsa det och skickade honom en ny...
Är faktiskt en modern människa och mäjlade...

FreQa FreQa skrev:
Är faktiskt en modern människa och mäjlade...
Nu i Corona tider, så kanske du kan använda den till att skriva på tangentbordet?

• Gilla
  • Haha
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
A
Imorgon kommer den då till slut, den nya maskinen efter den förra fraktfadäsen. Direkt från Felder, Österrike, inga omlastningar öht. Borde vara hel:ok:Bara hoppas att jobben består nu... Ny träbearbetningsmaskin från Felder med skärm och genomskinligt skydd, redo för användning i verkstaden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Älska
snuttekudden och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.