3 389 886 läst · 16 660 svar
3390k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 7 617 inlägg
Nu så, äntligen hemma utan en skråma. Installerat en kyltork också, bra för andra maskiner också för att inte tala om lackboxen. Nu får jag vänta på installatören tills nästa vecka. Åkren från Rumänien var helt salig här på landet, röda torp och lador var det finaste han sett, gick och strök med handen på allt tills han var helt röd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Fick hem detta impulsköp ifrån sernbradts idag, Festool Notnings-enhet VK-HK85
Kunde inte hålla mig för det priset MEN.... Nu har jag ett nytt bekymmer här
Jag äger inte sågen som detta skall vara till så... så nu har jag en fin ursäkt att köpa in en till rolig maskin till samlingen
Kunde inte hålla mig för det priset MEN.... Nu har jag ett nytt bekymmer här
Jag äger inte sågen som detta skall vara till så... så nu har jag en fin ursäkt att köpa in en till rolig maskin till samlingen
P pleqtiz skrev:
Kan tänka mig att du hänger med läppen, men den nya maskinen är väl bara ett ”klick” borta!
Nu är jag äntligen ägare till en spånsug! Efter att ha kollat blocket dagligen ett bra tag insåg jag att spånsugar inte verkar tappa så mycket i värde, åtminstone inte i närheten av mig. Så det fick bli en FM300 från Duabhuset.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
En mindre spees square? Hur stor är den?Sthlm1891 skrev:
Allt eftersom jag använder min stora speed square ju mer och mer gillar jag den. Numera tänker jag knappt på att jag har vanliga vinkelhakar också.
Tack @MathiasS !
@iwe Den är 178x178mm. Köpt härifrån https://www.verktygsvaruhuset.se/product/empire-vinkelhake-2990m-178mm
Jag gillar också min stora Swanson (är det en sån du också har?), men ibland är den lite för stor. Och den är svår att få i verktygsbältet och/eller snickarbyxorna.
@iwe Den är 178x178mm. Köpt härifrån https://www.verktygsvaruhuset.se/product/empire-vinkelhake-2990m-178mm
Jag gillar också min stora Swanson (är det en sån du också har?), men ibland är den lite för stor. Och den är svår att få i verktygsbältet och/eller snickarbyxorna.