Frustrator Frustrator skrev:
Hmm!
[bild]
Hmm! :)
[bild]
Växellåda? Skulle behöva en jag också isf!

Bart Bart skrev:
Födelsedagspresent till mig själv

[bild]
Grattis! Jag fyller också år på denna bästa dagen!

jonmo jonmo skrev:
Växellåda? Skulle behöva en jag också isf!
Japp! Sällsynta här nere, så fick importera en från huvudstaden.

Rickard.
Det är inget dumt tillbehör du hittat. Trots att det är aningen besvärlig att montera så är det inte ovanligt att den kommer till användning.

Frustrator Frustrator skrev:
Japp! Sällsynta här nere, så fick importera en från huvudstaden.
Fett. Vad kostade den, och till vilken modell?

Och var fick du tag i den?

A
Nu så, äntligen hemma utan en skråma. Installerat en kyltork också, bra för andra maskiner också för att inte tala om lackboxen. Nu får jag vänta på installatören tills nästa vecka. Åkren från Rumänien var helt salig här på landet, röda torp och lador var det finaste han sett, gick och strök med handen på allt tills han var helt röd:crysmile: Nyinstallerad kyltork till maskiner, tempora F400, i välstädat verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinstallerad kyltork i ett verkstadsutrymme med skärmar och kontrollpaneler.
Skapa konto
Nyinstallerad kyltork på vit hylla med blåa och silverdetaljer och ansluten slang.
Skapa konto

• Gilla
F.Taleman och 14 till
  • Laddar…
P
Fick hem detta impulsköp ifrån sernbradts idag, Festool Notnings-enhet VK-HK85
Kunde inte hålla mig för det priset MEN.... Nu har jag ett nytt bekymmer här :confused:
Jag äger inte sågen som detta skall vara till så... så nu har jag en fin ursäkt att köpa in en till rolig maskin till samlingen :cool::rofl::seenoevil::oops:

• Festool Notnings-enhet VK-HK85 i en öppen förvaringslåda, ny och oanvänd, redo för användning med såg.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 7 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Fick hem detta impulsköp ifrån sernbradts idag, Festool Notnings-enhet VK-HK85
Kunde inte hålla mig för det priset MEN.... Nu har jag ett nytt bekymmer här :confused:
Jag äger inte sågen som detta skall vara till så... så nu har jag en fin ursäkt att köpa in en till rolig maskin till samlingen :cool::rofl::seenoevil::oops:

Kan tänka mig att du hänger med läppen, men den nya maskinen är väl bara ett ”klick” borta!

• Haha
pleqtiz
  • Laddar…
P
stigen stigen skrev:
Kan tänka mig att du hänger med läppen, men den nya maskinen är väl bara ett ”klick” borta!
Ja så kan det nog vara :oops:

Födelsedagspresent till mig själv (först imorgon dock). En ny liten fräs, ett anhåll och en lite mindre speed square mot den jag har sedan tidigare.
Makita förvaringslåda, guide rail anhåll och mindre speed square för snickeri.
Skapa konto

• Gilla
ceson och 7 till
  • Laddar…
Nu är jag äntligen ägare till en spånsug! Efter att ha kollat blocket dagligen ett bra tag insåg jag att spånsugar inte verkar tappa så mycket i värde, åtminstone inte i närheten av mig. Så det fick bli en FM300 från Duabhuset.
Ny FM300 spånsug från Duabhuset i kartong, plastförpackad, redo för montering.
Skapa konto
Spånsug FM300 från Duabhuset uppställd i ett snickeri med tillbehör och verktyg.
Skapa konto

• Gilla
erikssonandreas och 10 till
  • Laddar…
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Födelsedagspresent till mig själv (först imorgon dock). En ny liten fräs, ett anhåll och en lite mindre speed square mot den jag har sedan tidigare.
[bild]
grattis!

Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
[bild]
En mindre spees square? Hur stor är den?
Allt eftersom jag använder min stora speed square ju mer och mer gillar jag den. Numera tänker jag knappt på att jag har vanliga vinkelhakar också.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.